رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل: حرکت متوازن شورا و شهرداری اردبیل در ارائه خدمات به شهروندان

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل: حرکت متوازن شورا و شهرداری اردبیل در ارائه خدمات به شهروندان

یکشنبه, 02 تیر,1398

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل: حرکت متوازن شورا و شهرداری اردبیل در ارائه خدمات به شهروندان

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل:

حرکت متوازن شورا و شهرداری اردبیل در ارائه خدمات به شهروندان

 

 

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل گفت: شورا و شهرداری اردبیل در ارائه خدمات به همه شهروندان در تحقق شعار اردبیل یکپارچه مصمم بوده و بر این امر اعتقاد راسخ دارند. 


جواد انصاری اظهار کرد: در تحقق همین شعار ما در هفته‌های گذشته شاهد افتتاح پل داروپخش در یکی از مناطق کمتر توسعه یافته اردبیل بودیم تا شهروندان و ساکنان این مناطق از مزایای این پل در تردد راحت و ایمن بهره‌مند شوند.


وی خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری با اعتقاد راسخ به توسعه پایدار و همه جانبه و بدون تعصب به محله و یا منطقه‌ای خاص سعی دارد شهر را یکپارچه در نظر گرفته و ارائه خدمات را با توزیع مناسب امکانات و رفتار عادلانه انجام دهد. 


رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل بیان کرد: برای تحقق این شعار و توسعه متوازن و پایدار شهر باید از تمام ظرفیت‌های نواحی و مناطق شهر استفاده کنیم تا اهداف مورد نظر محقق شود.


انصاری گفت: افتتاح تقاطع غیرهمسطح داروپخش نویدبخش توجه مجموعه مدیریتی شهر اردبیل به توسعه و پیشرفت یکسان و یکنواخت همه نواحی شهر است تا رضایت همه شهروندان فراهم آید. 


وی افزود: برای اساس همین هدفگذاری در حال حاضر در مناطق مختلف شهر اردبیل طرح‌ها و پروژه‌های متعددی از توسعه بوستان‌ها و احداث پارک‌ها گرفته تا بازگشایی معابر، خیابان‌هاف آسفالت کوچه‌ها، پازل‌کاری پیاده‌روها و سایر خدمات و کارهای عمرانی در هر پنج منطقه شهر اردبیل در حال انجام است و این فعالیت‌ها به صورت روزانه نیز مورد رصد و دقت قرار می‌گیرد.


عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: هر چند عده‌ای می‌خواهند شورا و شهرداری اردبیل را متهم به نگاه تبعیض‌آمیز و غیرمتوازن کنند اما در این دو سال شورای شهر به اشکال مختلف به ویژه بررسی بودجه‌های سالانه و تصویب لوایح و طرح‌های مختلف سعی کرده تا نگاه یکپارچه را مورد هدف و مدنظر قرار دهد تا زمینه برای جلب رضایت شهروندان فراهم آید.


انصاری ادامه داد: به رغم برخی مشکلات مالی و تنگناهای اقتصادی شهرداری در سالجاری اهتمامی که شهرداری اردبیل برای اجرای پروژه‌ها و تکمیل برخی طرح‌ها انجام می‌دهد ستودنی است و قطعا با بهره‌گیری از فرصت باقیمانده از فصل کاری سعی خواهد شد تا بسیاری از طرح‌ها به سرانجام برسد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان