رئيس شوراي شهر اردبيل خبر داد حذف بها خدمات و تفسير به رأي در تصميم‌گيري‌ها

رئيس شوراي شهر اردبيل خبر داد حذف بها خدمات و تفسير به رأي در تصميم‌گيري‌ها

ﺳﻪشنبه, 01 شهریور,1401

رئيس شوراي شهر اردبيل خبر داد حذف بها خدمات و تفسير به رأي در تصميم‌گيري‌ها

رئيس شوراي شهر اردبيل خبر داد
حذف بها خدمات و تفسير به رأي در تصميم‌گيري‌ها

🔻رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت: با نهايي شدن طرح تفصيلي شهر اردبيل، كميسيون بها خدمات حذف و تفسير به رأي در پرونده‌هاي مختلف مختومه مي‌شود.

🔹️جواد انصاري در چهل و يكمين جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل اظهار كرد: بخش عمده‌اي از كار تدوين و تهيه طرح تفصيلي شهر اردبيل به انجام رسيده و همكاران ما به صورت تخصصي و فني اين طرح را مورد بررسي قرار داده و قطعا از تجربيات، توان علمي و تخصصي كارشناسان و متخصصان نيز استفاده كردند.

🔹️وي تصريح كرد: پيش از اين با يك برگه A4 براي شهر تصميم‌گيري مي‌شد اما با تهيه و ابلاغ طرح تفصيلي بر اساس دفترچه مدون تصميم‌گيري‌ها به صورت درست اتفاق افتاده و ديگر شاهد تفسير به رأي و برخي ديگر از اقدامات يك جانبه نخواهيم بود.

🔹️رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت:‌ هر چند در سال‌هاي گذشته بررسي و تصويب طرح تفصيلي عقب افتاده اما شوراي ششم از سال گذشته بررسي دقيق طرح تفصيلي را آغاز كرده و قطعا در حوزه‌هاي مختلف شاهد تصويب و ابلاغ آن به شهرداري خواهيم بود.

🔹️انصاري افزود: با اجراي طرح تفصيلي جلوي ساخت و سازهاي ناهمگون و دندانه‌دار گرفته شده و در همه شهرك‌هاي جديد ساخت و سازهاي منظم و ضابطه‌مندي را شاهد خواهيم بود.

🔹️وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: با تاكيد فرمانداري اعضاي شوراي شهر بررسي لايحه نرخ كرايه‌هاي سرويس‌ مدارس را در دستور كار قرار داد تا ما بتوانيم به سرعت رقم مصوب را ابلاغ و خانواده‌ها را از سردرگمي در اين حوزه نجات بدهيم.

🔹️رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل اضافه كرد: با جمع‌بندي نظرات اعضاي شوراي شهر مقرر شد از ظرفيت تاكسي و ميني‌بوس به عنوان سرويس مدارس با نرخ مصوب سه ميليون و 500 هزار تومان به ازاي هر سرويس ميني‌بوس و 350 هزار تومان به عنوان نرخ سواري مد نظر قرار گرفته تا رضايت رانندگان و خانواده‌ها با نرخ مصوب فراهم آيد.

انتهاي پيام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان