دولت آیت الله رئیسی در راه خدمت به مردم عاقبت به خیر شد

دولت آیت الله رئیسی در راه خدمت به مردم عاقبت به خیر شد

دوشنبه, 07 خرداد,1403

دولت آیت الله رئیسی در راه خدمت به مردم عاقبت به خیر شد

رئیس شورای شهر در آیین کلنگ زنی بازار آهن فروشان اردبیل تاکید کرد؛

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل عنوان کرد؛

دولت آیت الله رئیسی در راه خدمت به مردم عاقبت به خیر شد

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: دولت آیت الله رئیسی در راه خدمت به مردم عاقبت به خیر و در اذهان عمومی ماندگار شد.

سیدمحمد سیدهاشمی امروز، ششم خرداد در مراسم کلنگ زنی بازار بزرگ آهن فروشان با بیان اینکه دولت شهید رئیسی در راه خدمت به وطن و مردم عاقبت بخیر شد، افزود: امیدواریم در مسئولیت‌هایمان ادامه دهنده راه آن شهید بزرگوار و هیأت همراهش باشیم.

رئیس شورای شهر در آیین کلنگ زنی بازار آهن فروشان اردبیل تاکید کرد؛

اتمام پروژه مشارکتی بازار آهن فروشان در زمان بندی سه ساله

دکتر سیدهاشمی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل امروز در آیین کلنگ زنی بازار آهن فروشان که با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری برگزار شد؛تصریح کرد: بازار آهن فروشان با حجم سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومان در سه راهی کوراییم با هدف ( انتقال بازار آهن فروشان از مرکز شهر به خارج از محدوده شهر) و با مشارکت بخش خصوصی کلنگ زنی شد.

وی ضمن تسلیت مجدد شهادت شهدای خدمت در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت همراه گفت: از حضور گسترده مردم شریف اردبیل در مراسم گرامیداشت شهادت شهدای خدمت نهایت تقدیر را دارم که این حضور نشان از عزت آفرینی مردم اردبیل در سوگ از دست دادن رئیس جمهور کشورمان بود.

رئیس شورای شهر اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رئیسی بیان کرد: هیچ منتی در فعالیت و تلاش رئیس جمهور نبود و حضور میدانی و مردمی وی نشان میداد که رئیس جمهور هیچ ادعا و مَن بودنی در خدمتی که برای کشورش میکرد نداشت و در خدمت به مردم شریف کشور در نهایت بمانند شهید رجایی به شهادت رسید و عاقبت بخیر شد. اعضای شورای شهر نیز با تاثی از این شهدا در خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند نکرد.

سید هاشمی تصریح کرد: در دوره ششم از شورای شهر در حوزه مشارکت و سرمایه گذاری پروژه های بیشماری اجرا شده است که یکی دیگر از این پروژه ها احداث بازار آهن فروشان بود که امروز با مشارکت بخش خصوصی کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر اردبیل به این درک و فهم رسیده اند که تنها راه نجات توسعه استان اردبیل حضور سرمایه گذاران و مشارکت بخش خصوصی است؛ افزود: این امر مورد گفتمان و تاکید استاندار اردبیل است که بدون بخش خصوصی عملا هیچ درامد پایدار و توسعه ای برای این شهر امکانپذیر نیست؛ بنابراین شورا و شهرداری نیز خود را موظف به جذب بخش خصوصی و مشارکت سرمایه گذاران کرده است.

رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد:علاوه بر اینکه 8هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی در سطح شهر اردبیل در حال اجرا است؛ در کنار این قراردادهای مشارکتی طرح ها و ایده هایی دیگری نیز وجود دارد که به مرور زمان آنها نیز به مرحله اجرایی خواهند رسید.

سیدهاشمی با قدردانی از سرمایه گذاران پروژه های شهرداری اردبیل بویژه پیمانکار وسرمایه گذار بازار آهن فروشان گفت: اجرای تمامی این پروژه ها قطعا با حمایت های معاون عمرانی استاندار،دیگر مسئولان استان و فرماندار اردبیل بوده که در تایید مصوبه های شورا نهایت همکاری و تعامل را با شورا و شهرداری اردبیل کرده است.

وی با تاکید بر اتمام این پروژه مشارکتی در زمان بندی سه ساله، از پیمانکار این پروژه خواست با رعایت مباحث فنی،عمرانی و ایمنی و ... این پروژه را با موفقیت به سرانجام رسانیده تا شاهد بهره برداری شیرین این مجموعه باشیم. انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان