دهه فجر پیام عزت امت اسلامی است

دهه فجر پیام عزت امت اسلامی است

یکشنبه, 06 بهمن,1398

دهه فجر پیام عزت امت اسلامی است

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر اردبیل:

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر اردبیل:
دهه فجر پیام عزت امت اسلامی است
رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر اردبیل گفت: ایام‌الله دهه فجر یادآور روزهای تاریخی ایرانیان در نمایش عزت و عظمت امت اسلامی است.
زهرا قدیمی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در طلیعه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که در این سال‌ها ملت ایران و جهان اسلام روزهای پرفرازونشیبی را در صیانت از راه قرآن و حقانیت پیام اهل بیت سپری کرده و از این به بعد نیز این پرچم عزتمند را برافراشته نگه می‌دارد.
وی خاطرنشان کرد: از همان روزهای آغازین نهضت امت اسلامی شیطنت‌ها و کارشکنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران با محوریت شیطان بزرگ آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شد تا در کنار آن مزدوران منطقه‌ای نیز با ترس و واهمه از این نهضت عظیم در برابر جمهوری اسلامی ایران موضع بگیرند.
عضو شورای شهر اردبیل افزود: این روزها در تاریخی‌ترین مقطع کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی شاهد رویارویی دو جبهه حق و باطل هستیم که به یقین پیروز میدان مبارزان راه حق و مدافعان ارزش‌های انسانی و اسلامی خواهند بود تا بیش از هر زمان دیگر ماهیت این نظام جلوه‌گری کند.
قدیمی با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست شنیع‌ترین جبهه نفاق تصریح کرد: ایام دهه فجر امسال با اربعین این شهید وارسته و والامقام تقارن یافته که در ادای دین به خون پاک شهیدان و این سردار سرافراز 22 بهمن امسال به نقطه اعلام نفرت از استکبار جهانی و ایادی کفر تبدیل خواهد شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: در این روزها که جهان اسلام داغدار فقدان بزرگ مجاهدان طریق راه قرآن و انبیای الهی است، همراه با مردم ایران در اعلام برائت از آمریکای جنایتکار و مزدوران منطقه‌ای به میدان آمده و شعار هیهات من‌الذله را سر می‌دهیم.
قدیمی به ایام پرفضیلت فاطمیه و فرارسیدن سالروز شهادت ام ابیها اشاره و اظهار کرد: برای همه زنان و مردان روزگار تاسی به سیره و سلوک دخت نبی اسلام بزرگترین افتخار به شمار می‌رود و این انقلاب حیات خود را از توسل و تمسک به این بزرگان دارد.
استاد دانشگاه‌های اردبیل برجستگی بی‌بی دوعالم را ولایتمداری و همچنین تداوم طریق عشق به قرآن و همچنین احکام نورانی اسلام دانست و بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوئی تاریخی برای همه زنان در عرصه عفاف، حجاب و متانت است که باید به چنین فخر و شرف، زنان جامعه ما ببالند و به تاسی از آن بانوی باعظمت در طریق او گام بردارند.
قدیمی در پایان تصریح کرد: زنان انقلاب اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه در مقطع کنونی همواره رهرو راه صدیقه طاهره بودند که این مکتب نورانی می‌تواند سعادت زنان و مردان امروز را به شایستگی رقم بزند.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان