در دیدار مشترک معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) با اعضای شورای شهر اردبیل مطرح شد؛

در دیدار مشترک معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) با اعضای شورای شهر اردبیل مطرح شد؛

ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت,1403

در دیدار مشترک معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) با اعضای شورای شهر اردبیل مطرح شد؛

روحیه جهادی، تعامل و هم افزایی اعضای شورای شهر اردبیل قابل تقدیر است

 

در دیدار مشترک معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) با اعضای شورای شهر اردبیل مطرح شد؛

روحیه جهادی، تعامل و هم افزایی اعضای شورای شهر اردبیل قابل تقدیر است

سردار جهانبخش عطایی در دیدار با رئیس و اعضای شورای شهر اردبیل بمناسبت روز ملی شوراهای اسلامی شهرها و روستاها ضمن تبریک این روز گفت: شورای شهر یک نهاد تصمیم گیری است که تصمیم ها کلانی را در راستای توسعه همه جانبه شهر اتخاذ کرده و مستقیما در تصمیم گیری و تصمیم سازی موثر هستند.

وی با اشاره به اینکه همدلی،انسجام و وحدت از شاخصه های این دور از شورای اسلامی شهر اردبیل است؛ افزود: همواره سپاه حضرت عباس (ع) نیز در پیشبرد اهداف مدیریت شهری این مجموعه خدوم را همراهی کرده و هیچ گاه در مسیر تسهیل اجرای پروژه ها سنگ اندازی نکرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع ادامه داد: این شورای شهر است که هم میتواند عامل آبادانی یک شهر باشد و هم میتواند عامل عدم توسعه یک شهر باشد، بنابراین رصد کیفیت زندگی شهروندان نیز برعهده شورای شهر است که بایستی به تمامی مشکلاتی که در شهر وجود دارد پاسخگو باشند.

سردار عطا بخش با اشاره به اینکه در واقع هدف تمامی نهادها خدمت به مردم است؛افزود: از اعضای شورای شهر اردبیل درخواست داریم از ظرفیت قشر جوان،بانوان،فرهیختگان وصاحبنظران و .... در راستای پیشبرد اهداف خود بهره مند باشند چرا که این امر قطعا برکتی برای این شهر خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) در پایان جلسه از تلاشها و اقدامات چشمگیر و کلان شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل قدردانی کرد.

تفکر بسیجی و روحیه جهادی بر فضای شورای شهر اردبیل حاکم است

سلامت صفری عضو هئیت رئیسه شورای شهر اردبیل در ادامه جلسه گفت: همواره تفکر بسیجی و جهادی در فضای شورای شهر اردبیل حاکم است و اعضای شورای شهر با روحیه جهادی برای این شهر تلاش میکنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه اعضای شورای شهر به برنامه محور بودن معتقد هستند؛ افزود: این امر رمز موفقیت اعضای شورای در دور ششم است که در نهایت هدف اصلی جلب رضایت تک تک شهروندان است که اعضای شورای شهر با سعه صدر و با عزت پاسخگوی مراجعین هستند.

صفری همچنین گفت: همواره شورا و شهرداری تعامل و هم افزایی ویژه ای را با نهادها و ادارات دارد و در حد توان از هیچ تلاشی برای ارتقا کیفیت شهروندان از لحاظ امنیت و خدمات و .... دریغ نخواهند کرد.

توزیع یکنواخت خدمات و توسعه متوازن شهری مورد توجه ویژه شورای شهر بود

دکتر سید هاشمی رئیس شورای شهر اردبیل نیز ضمن خوشامدگویی به سرداران سپاه حضرت عباس(ع)، اقدامات و فعالیتهای سه ساله شورای شهر را تشریح کرد.

وی با اشاره به اجرای پروژه های کلان در سطح شهر از جمله احداث پل بسیج،پل نیایش،اجرای طرح پارک حاشیه ای برای ساماندهی ترافیک،راه اندازی مرکز کنترل ترافیک، و همچینین ورود به ساماندهی روخانه بالیخلی چای در وسط شهر و احداث چندین پارک (پارک میراشرف،پارک بعثت، پارک خانواده و ...)؛ بیان کرد: از لحاظ بودجه مصوب شده برای مناطق، بودجه تمامی مناطق هاعلیرغم درامد متفاوت انها یکسان است و هدف توزیع یکنواخت خدمات و توسعه متوازن شهری است که شورا به این امر مهم توجه ویژه داشته است

سیدهاشمی با اشاره به تملک و آزادسازی باغ شریعت بعنوان یک پروژه بزرگ و کلان در سطح شهر اردبیل و تقدیم این پارک 8 هکتاری به شهروندان اردبیل، ادامه داد: تملک این باغ با درایت اعضای شوری شهر و شهرداری و حمایت همه جانبه تمامی مسئولان ارشد استانی انجام شد که برای طراحی این پارک نیز یک مسابقه کشوری برگزار شده تا این باغ به بهترین شکل ممکن در شان شهروندان اردبیل طراحی شود.

رئیس شورای شهر اردبیل در پایان جلسه از حمایت ها و تعامل سپاه حضرت عباس(ع) تقدیر و قدردانی کرد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان