دانشگاه از نظر فکری برای توسعه شهر کمک کند

دانشگاه از نظر فکری برای توسعه شهر کمک کند

چهارشنبه, 21 دی,1401

دانشگاه از نظر فکری برای توسعه شهر کمک کند

ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل


🔺ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل: 

✅دانشگاه از نظر فکری برای توسعه شهر کمک کند

 🔹عضو شورای شهر اردبیل ضمن خوشامدگویی به رئیس و معاونان دانشگاه محقق و تقدیر و تشکر از نیروهای خدوم شهرداری اردبیل در خصوص برف‌روبی روزهای گذشته گفت:  شورای شهر اردبیل بسیار مشتاق است تا اعضای علمی دانشگاهها با ارائه راهکارهای علمی یاری‌گر مجموعه مدیریت شهری شوند.

🔹وی با بیان اینکه اساتید دانشگاه و نخبگان علمی و فرهنگی سرمایه‌های اجتماعی این کشور هستند؛گفت: دانشگاه از نظر فکری برای توسعه شهر کمک کند.

🔹صفری با بیان اینکه کسانی در صفحه مجازی بدون دلیل و منطق عملکرد ما را تخریب میکنند و زیرسوال میبرند و متاسفانه وهیچ کس جوابگو نیست؛ افزود:  انتظار داریم مدیران سطح بالا نیز قوت قلب و خسته نباشی به نیروهای خدوم شهرداری و شورای شهر بگویند.

🔹عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: از شما دانشگاهیان انتطار داریم‌ در زمان انتخابات مجلس و شورا نیز کسانی را که واقعا لایق، کاربلد و متخصص هستند را برای کاندیداتوری معرفی کنید.

🔹وی گفت: دانشگاهیان و نخبگان علمی امید این کشور هستید و وجودتان برای این شهر مایه مباهات و افتخار است. در مورد جابجایی پل نیز اگر قدمی برداریم وظیفه ما در قبال شما و فرزندانمان در دانشگاههاست که در نهایت هدف از آن قدم خدمت است.

🔹عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در زیباسازی و فضای شهر ضروری است از طرحهای دانشگاهی بهره بگیریم؛افزود: ما به اساتیدی که عضو شورای شهر هستند و در این مجموعه باما همکاری میکنند  افتخار می کنیم و انتظار داریم با تلاش و اراده اعضای شورای شهر مشکلات مطرح شده دانشگاه حل شود.

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان