دانشگاهها نسخه ای از یافته‌های خود در حوزه شهری را در اختیار مدیریت شهری قرار دهند / رویکرد شورا و شهرداری علم محور است

دانشگاهها نسخه ای از یافته‌های خود در حوزه شهری را در اختیار مدیریت شهری قرار دهند  /   رویکرد شورا و شهرداری علم محور است

چهارشنبه, 21 دی,1401

دانشگاهها نسخه ای از یافته‌های خود در حوزه شهری را در اختیار مدیریت شهری قرار دهند / رویکرد شورا و شهرداری علم محور است

سلامت صفری عضو شورای شهر اردبیل در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی


🔺سلامت صفری عضو شورای شهر اردبیل در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

✅ دانشگاهها نسخه ای از یافته‌های خود در حوزه شهری را در اختیار مدیریت شهری قرار دهند

✅رویکرد شورا و شهرداری علم محور است

🔹صفری عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل در جلسه مشترک با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جهت پویایی و توسعه علمی و منطقی شهر، شایسته است دانشگاهها نسخه ای از طرح و یافته های خود در حوزه شهری را به شورای شهر ارسال کنند.

🔹وی گفت: دیدگاه امروز شورای شهر و شهرداری اردبیل به مسائل شهری بصورت علمی،کارشناسی و اصولی است. خوشبختانه در شورای ششم خروجی های مثبت داریم که در آینده ای نزدیک برای شهروندان قابل لمس خواهد بود.

🔹عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: ما در شورای شهر از دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی درخواست داریم  یک نسخه از طرح ها و یافته های خود در حوزه مدیریت شهری را در اختیار شورا و شهرداری قرار داده  و ما را موظف به اجرا و بهره مندی از این طرحها کنند که در این صورت پویایی در مدیریت شهری حاصل خواهد شد.

🔹عضو شورای شهر اردبیل عنوان کرد: راه اندازی مراکز علمی مدیریت شهری از جمله دانشگاه علمی کاربردی شهرداری در شورای دوره چهارم، مرکز پژوهش شهرداری در دور پنجم و در نهایت راه اندازی مرکز پژوهش شورای شهر در این دوره که به زودی فعالیت خود را نشان خواهد داد نشانگر این است که رویکرد مجموعه مدیریت شهری علم محوری است.

🔹صفری در پاسخ به سوال معاون فرهنگی دانشگاه محقق که آیا شهرداری برنامه راهبردی فرهنگی دارد و یانه؟ گفت: شورا و شهرداری اردبیل قطعا دارای برنامه راهبردی برای توسعه فرهنگی است و در اجرای تمام طرح ها و پروژه ها پیوست فرهنگی را رعایت میکند.

🔹وی همچنین در خصوص تطویل و جابجایی پل عابر دانشگاه محقق به سمت داخل مجموعه دانشگاه محقق اظهار کرد: از شهردار اردبیل درخواست داریم با تدبیر و راهکاری مشخص جهت رفع این مشکل اقدام کند تا دانشجویان و جوانان عزیز بدون خطر وبا امنیت کامل به هر دو سمت و سوی دانشگاه تردد داشته باشند چرا که هدف ما خدمت به نسل جوان است.
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان