خروج شهرداری از بی برنامگی در حوزه سرمایه گذاری / مرکز پژوهش شورای شهر افتتاح می شود

خروج شهرداری از بی برنامگی در حوزه سرمایه گذاری  /   مرکز پژوهش شورای شهر افتتاح می شود

چهارشنبه, 14 دی,1401

خروج شهرداری از بی برنامگی در حوزه سرمایه گذاری / مرکز پژوهش شورای شهر افتتاح می شود

عضو شورای شهر اردبیل در نشست مشترک با دبیران احزاب اصولگرایی

عضو شورای شهر اردبیل در نشست مشترک با دبیران احزاب اصولگرایی:

✅خروج شهرداری از بی برنامگی در حوزه سرمایه گذاری

✅مرکز پژوهش شورای شهر افتتاح می شود

🔹میرمحمد سیدهاشمی عضو شورای شهر اردبیل در پاسخ به سوال دبیران احزاب در حوزه وضعیت پروژه های سرمایه گذاری گفت: در سنوات گذشته شهرداری اردبیل در حوزه سرمایه گذاری با یک بی برنامگی مواجه بود خوشبختانه در این دوره، فرصت های سرمایه گذاری شهرداری بصورت مدون در اختیار سرمایه گذاران قرار داده می شود.

🔹وی گفت: همواره سرمایه گذاران را مخل اقتصاد جامعه معرفی کردیم. اگر از سرمایه گذاری حمایت کنیم و معرفی کنیم رشوه گیر و پیمانکاران را اختلاسگر می نامیم و تا زمانی که این نگاه عوض نشود همچنان با مشکلاتی در این حوزه روبه‌رو هستیم.

🔹سید هاشمی تصریح کرد: گاها ما نمی توانیم صحبت کنیم. بعضی ها خود را همه کاره و بالاتر از  هر مقام و مسئولی می دانند. تا زمانی که نگاه مدیران به جایگاه شورا و تاثیر احزاب در توسعه شهری تغییر نکند همچنان درجا خواهیم زد. در نشست با مجمع ایثارگران نیز مطرح کردیم که در حال حاضر بزرگترین ایثار مسئولان این است تا مدیران ناکارآمد را به سوی استعفا تشویق کنند.

🔹 عضو شورای شهر اردبیل با تاکید بر اینکه یک نهاد و دستگاه اجرایی را نام ببرید که تنها فرصت یک پروژه سرمایه گذاری را تا کنون توانسته است فراهم کند؛ افزود: خوشبختانه شهرداری تعدادی پروژه مشارکتی دارد.هرچند این تعداد پروژه کافی نیست؛ اما اینکه مسیر و برنامه ای  مشخص برای جذب سرمایه گذار مشخص شده است جای خوشحالی است که در آینده نتیجه بخش خواهد بود. 

🔹هاشمی همچنین با اشاره به راه‌اندازی مرکز پژوهش شورای شهر و افتتاح آن در روزهای آتی با هدف بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی  در مدیریت شهری گفت: در راستای قانون جدید درآمد پایدار شهرداری ها،تعرفه شورای شهر در سالهای آینده بر مبنای این قوانین خواهد بود.

🔹عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد:اینکه امروز با صراحت میگویید چرا در زمان اغتشاشات هیچ نهادی یک بیانیه نداد و هیچکسی با قشر جوان  صحبت نکرد؟ باید بگوییم  اگر ما نماینده مردم هستیم شما هم نماینده تاثیرگذار جامعه هستید. اگر ما صحبت می کردیم آیا در عمل هم از ما پشتیبانی میکردید و تضمینی بر این امر وجود داشت؟

🔹وی گفت:گاها نیروهای به ظاهر انقلابی دایره ای را به اندازه خودشان ترسیم کرده و عمدا یا سهوا این مسیر را برای منفعت خود به کار گرفته اند که اجازه ورود هر نیروی جوان انقلابی دیگر را به این دایره نمی دهند. تفکر و نگرش من در خصوص اغتشاشگران روزهای اخیر این است که قطعا باید نحوه گویش‌هایمان را تغییر دهیم.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان