خروجی لوایح برای مردم ملموس باشد

خروجی لوایح برای مردم ملموس باشد

شنبه, 01 مرداد,1401

خروجی لوایح برای مردم ملموس باشد

‍ 🔵نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

خروجی لوایح برای مردم ملموس باشد

🔻نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: خروجی لوایح شهرداری و تصویب آن در شورای شهر باید برای مردم ملموس و عینی باشد.

🔹️میرمحمد سیدهاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: نباید مصوبات شورای شهر روی کاغذ بماند بلکه مردم انتظار دارند با اجرایی شدن این مصوبات گره از مشکلات شهر و شهروندان باز شود.

🔹️وی با قدردانی از مدیریت شورابیل در انجام فعالیت های چشمگیر در ماه های اخیر خاطرنشان کرد: نصب و راه اندازی دستگاه های شهربازی و تجهیزات بازی های آبی از اقدامات مناسب مدیریت شورابیل است که امیدواریم مردم از فضای به وجود آمده در این مجموعه گردشگری استفاده کنند.

🔹️نائب رئیس شورای شهر اردبیل تعیین زمان برای بهره برداری این سرمایه گذار را در این لایحه یادآور شد و بیان کرد: بهتر است مدت زمان قرارداد مشخص شده تا سرمایه گذار با محاسبه سود و منفعت خود در این حوزه ورود پیدا کند.

🔹️سیدهاشمی ضرورت نصب و راه اندازی دستگاه های بازی استاندارد را یادآور شد و گفت: این امر مانع از بروز حوادث ناگوار شده تا پشیمانی های بعدی را شاهد نباشیم.

🔹️وی با اشاره به بدهی شهرداری از بابت پرداخت 5 درصد حق بیمه پیمانکاران تصریح کرد: کل بدهی بیش از ۱۸ میلیارد تومان و جریمه اش ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می باشد که با توجه به قصور شهرداری بهتر است برای حل مشکلات پیمانکاران این رقم به بیمه پرداخت شود.

🔹️نائب رئیس شورای شهر اردبیل با انتقاد از کارشناسان شهرداری حاضر در جلسات کمیسیون های تخصصی شورای شهر گفت: این کارشناسان به صراحت اطلاعات را در اختیار اعضای شورای شهر قرار نمی دهند که در همین لایحه قرار است مایملک شهرداری برای واگذاری به بیمه تامین اجتماعی مشخص شود اما اطلاعات آن تاکنون ارائه نشده است.

🔹️سیدهاشمی اظهار کرد: باید کمیته تطبیق فرمانداری را به پذیرفتن این لایحه قانع کنیم تا قصور و اشتباهی که شهرداری در پرداخت بدهی 5 درصد حق بیمه پیمانکاران داشته به نوعی رفع شود.

 

انتهای پیام/

 

 

🌐 @ard_sh6

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان