خدمت رسانی به مردم بهترین نگهبانی از نظام است

خدمت رسانی به مردم بهترین نگهبانی از نظام است

دوشنبه, 16 اسفند,1400

خدمت رسانی به مردم بهترین نگهبانی از نظام است

سلامت صفری دبیر دوم شورای شهر اردبیل

سلامت صفری دبیر دوم شورای شهر اردبیل:
خدمت رسانی به مردم بهترین نگهبانی از نظام است
🔻عضو شورای شهر اردبیل گفت: خدمت رسانی به مردم در مقطع کنونی بهترین راهبرد در نگهبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

🔹️سلامت صفری در نطق پیش از دستور جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: اعیاد شعبانیه با خیر و برکت مضاعف فرصت قدردانی از پاسداران حریم انقلاب، جانبازان سرافراز و همچنین سربازان گمنام امام عصر را فراهم کرده تا ما قدردان این گنجینه های ارزشمند معنوی باشیم.

🔹️وی با اشاره به پیشینه تاریخی تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام راحل در سال 58 خاطرنشان کرد: براساس اصل 150 و 151 قانون اساسی جایگاه رفیع سپاه پاسداران مشخص و معین شده تا ضرورت شکل گیری این نهاد انقلابی را بر مبنای هویت جمهوری اسلامی ایران شاهد باشیم.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: در کنار سایر نیروهای مسلح رسالت سپاه نگهبانی و حفاظت از انقلاب اسلامی، حراست از دستاوردهای نظام اسلامی، تحقق حاکمیت قانون و تقویت بنیه دفاعی کشور و سازماندهی نیروهای مردمی است.

🔹️صفری گفت: نقش پاسداران و حرکت سپاه نه تنها دفعی نیست بلکه مستمر بوده و این مجموعه سعی کرده است تا در مسیر صیانت از ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی تلاش و مجاهدت واقعی را انجام دهد.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: در مقطع کنونی هر کس در سنگر انجام وظیفه بتواند خدمت رسان صادق به مردم باشد پاسدار و نگهبان نظام است و شورای شهر نیز در این بستر خدمت رسانی به دنبال تامین آرامش و آسایش مردم است.

💠فعالیت های فرهنگی – ورزشی محله محور خواهد بود.

🔹️صفری با اشاره به اهمیت موضوع نظارت به عنوان پاشنه آشیل شورای شهر تصریح کرد: ما باید نقاط قوت و ضعف خود را به خوبی بشناسیم و درصدد حل مشکلات و نارسائی ها به ویژه در حوزه نظارتی برآئیم.

🔹️وی ضرورت راه اندازی شهرک صنفی و افزایش سرانه فضای سبز را با راه اندازی نمایشگاه دایمی گل و گیاه یادآور شد و بیان کرد: شهرداری در سال آینده در بحث شهر هوشمند گام های جدی برمی دارد.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل احداث استادیوم پنج هزار نفری، مشارکت بخش خصوصی در تامین نیازمندی شهرداری در بخش عمرانی و ایجاد پایگاه اطلاع رسانی و خبری واحد را از مهمترین مصوبات لایحه بودجه 1401 اعلام کرد.

🔹️صفری افزود: آرامستان جدید شهر اردبیل در جنوب این شهر راه اندازی می شود و در کنار آن تخصصی کردن فعالیت فرهنگسراها و محله محور کردن فعالیت های فرهنگی و ورزشی از دیگر رویکردهای شورا و شهرداری در سال آینده خواهد بود.

🔹️وی در پایان پرداخت مطالبات پیمانکاران را ضروری خواند و اظهار کرد: بعد از 6 سال بهتر است تکلیف میدان آیت الله مشگینی مشخص و معلوم شود.

انتهای پیام/
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان