خدمت بی‌منت، اساس فعالیتهای مجموعه‌مدیریت شهری

خدمت بی‌منت، اساس فعالیتهای مجموعه‌مدیریت شهری

یکشنبه, 03 تیر,1403

خدمت بی‌منت، اساس فعالیتهای مجموعه‌مدیریت شهری

رئیس شورای شهر اردبیل در آیین بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح نیایش

رئیس شورای شهر اردبیل در آیین بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح نیایش:

خدمت بی‌منت، اساس فعالیتهای مجموعه‌مدیریت شهری

صداقت در عمل را به مردم نشان دادیم

دکتر سید هاشمی رئیس شورای شهر اردبیل امروز در آیین بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح سردار شهید نونهالی (نیایش) که با حضور وزیر کشور و دیگر مسئولان کشوری و استانی و خانواده معظم شهدا برگزار شد؛ تصریح کرد:خدمت بی‌منت به مردم شریف شهر اردبیل اساس فعالیتهای مجموعه‌مدیریت شهری در این سالها بوده است

وی ضمن تشریح گوشه‌هایی از فعالیت مجموعه مدیریت شهری در دو سه سال اخیر افزود: رمز موفقیت ما در اجرای چندین پروژه کلان شهری که میتواند الگویی برای دیگر استانها باشد تکیه بر جوانان متخصص و غیور و تعاملی با دیگر نهادهای دولتی بویژه استانداری اردبیل بود.

رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در مرحله اول اجرای پروژه های بزرگ و کلان ابتدا نقاط قوت و ضعف خود را قبول کردیم؛گفت: اما مشترکاتی نیز وجود داشت که ما بر این‌مشترکات تمرکز کرده و همت خود را برای رفع نواقصات و محرومیت های شهر خود دوچندان کردیم.

وی با یادآوری اینکه اصلی ترین مشترکات ما همان خدمت بی‌منت به مردم شریف اردبیل بود؛افزود: هر چند در برخی جاها علیرغم دغدغه و تفکراتی که داشتیم گاها همسو نبودیم، اما تمامی این اختلاف نظرها را کنار گذاشتیم و مسیر خدمت را طی نمودیم.

رئیس شورای شهر اردبیل صداقت در گفتار و عمل به آنچه که گفته شده است را بسیار مهم دانست وافزود: در حال حاضر این امر باید سرلوحه کاندیدای ریاست جمهوری نیز قرار گیرد تا انچه که در گفتار گفته میشود در عمل نیز محقق گردد. چرا که نباید با عدم صداقت در گفتار و عمل به آن مردم را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین کرده و یاس وناامیدی ایجاد کنیم.

سیدهاشمی با اشاره به اینکه انچه به مردم قول داده بودیم را انجام دادیم؛ افزود: امروز مردم مارا باور دارند و این همان راهی است که شهید رئیسی به ان اشاره و تاکید داشتند.

وی عنوان کرد: پروژه های کلان و مهم بیشماری در شهر اردبیل که مزین بنام شهدای گرانقدر است را انجام دادیم. از تملک باغ ۹ هکتاری شریعت تا ساماندهی بالیخلی چای و احداث و بهره‌برداری از چندین تقاطع غیر همسطح که تمامی این‌ پروژه ها با همدلی مسئولان و مدیران شهری و صبوری و اعتماد مردم شریف شهر اردبیل محقق شد. جا دارد از زحمات تک تک این عزیران تقدیر و قدردانی نمایم.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان