حمایت ویژه‌ شورا و شهرداری به افزایش سرانه فضای آموزشی در سطح شهر

حمایت ویژه‌ شورا و شهرداری به افزایش سرانه فضای آموزشی در سطح شهر

شنبه, 31 شهریور,1403

حمایت ویژه‌ شورا و شهرداری به افزایش سرانه فضای آموزشی در سطح شهر

عضو شورای شهر اردبیل در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس

عضو شورای شهر اردبیل در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس:

حمایت ویژه‌ شورا و شهرداری به افزایش سرانه فضای آموزشی در سطح شهر

سیدهاشمی عضوشورای شهر اردبیل در جلسه بازگشایی مدارس که به میزبانی شورای شهر اردبیل برگزار شد؛ تصریح کرد: در حوزه آموزشِ فرهنگی و پرورشی لازم است فرهنگ شهروندی نه بصورت شعار‌بلکه بصورت میدانی و عملیاتی مورد توجه قرار بگیرد.

وی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و قدرانی از  تلاش و اقدامات ارزنده مدیران و مسئولان آموزش و پروش در حوزه های مختلف از ثبت نام تا ساماندهی دانش آموزان، بر تشکیل یک کارگروه همکاری فی مابین شورا و شهرداری با اموزش و پرورش تاکید کرد.

سیدهاشمی ادامه داد: باتوجه به تاکیدات امام جمعه اردبیل مبنی بر ارتقا فرهنگ سپاسگزاری در سطح شهر ،چنانچه دانش اموزان را با این فرهنگ آشنا کنیم قطعا برای اینده قدمهایی بزرگی در راستای توسعه فرهنگی برخواهیم داشت. چرا که اگر دانش آموز با این فرهنگ از همان ابتدای تحصیل آشنا شود در آینده شاهد آرامش فضای  سیاسی مملکت خواهد بود.

عضو شورای شهر اردبیل در خصوص رفع برخی از مشکلات آموزش و پرورش که مرتبط با شهرداری است، گفت: جهت تسریع امورات اداری و مشکلات آموزش و پرورش میتوان یکی از همکاران  شهرداری را بعنوان رابط انتخاب کرده تا مشکلات مدارس اردبیل نیز رفع گردد.

وی با درخواست از مدیرکل آموزش و پرورش مبنی برایجاد امنیت برای دانش اموزان در سرویس مدارس و انتخاب رانندگان مطمئن گفت: با انتشار آمار سرانه آموزشی در مناطق شهر میتوان مسئولان را به افزایش سرانه فضای اموزشی سوق داد.

سید هاشمی همچنین با تاکید بر اینکه مدیران  آموزش و پرورش، روسای دانشگاهها و مراکز فنی و حرفه ای بایستی تعامل ویژه ای با یکدیگر داشته باشند؛تصریح کرد: این سه مجموعه با هم‌پوشانی یکدیگر بر حسب نیازهای فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و سیاسی و ... جامعه، میتوانند فارغ التحصیلان مثمر ثمری را تحویل جامعه دهند.


انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان