حلقه تکمیلی بیش از هفده سامانه الکترونیکی در شهرداری ضروری است / ساماندهی حریم رودخانه سلمان آباد در سطح ردیف ملی به بودجه نیاز دارد

حلقه تکمیلی بیش از هفده سامانه الکترونیکی در شهرداری ضروری است /  ساماندهی حریم رودخانه سلمان آباد در سطح ردیف ملی به بودجه نیاز دارد

پنجشنبه, 01 دی,1401

حلقه تکمیلی بیش از هفده سامانه الکترونیکی در شهرداری ضروری است / ساماندهی حریم رودخانه سلمان آباد در سطح ردیف ملی به بودجه نیاز دارد

سخنگوی شورای شهر اردبیل

سخنگوی شورای شهر اردبیل:
حلقه تکمیلی بیش از هفده سامانه الکترونیکی در شهرداری ضروری است
ساماندهی حریم رودخانه سلمان آباد در سطح ردیف ملی به بودجه نیاز دارد
سلامت صفری عضو هییت رئیسه شورا؛ ضمن تشکر از حضور دکتر نیکزاد در شورای شهر و طرح چهار درخواست مهم از نایب رییس مجلس گفت: توجه مسئولین به وضعیت معیشتی مردم‌و کاستن از فشار کمرشکن نیاز به نسخه پیچی در سطح ملی دارد که توجه به معیشت مردم اولین درخواست بنده از دکتر نیکزاد است.
وی به ضرورت مطالعه و در برنامه قرارگرفتن تعریض و ساماندهی رودخانه سلمان اباد اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات ماندگار در مناطق کم برخوردار مطالعه وتعریض و ساماندهی حریم رودخانه سلمان اباد از گلمغان تا کلخوران‌است که بحث از توان شورا و شهرداری خارج بوده و نیاز به مساعدت و عنایت مسئولین استانی و منابع ملی را دارد.
سلامت صفری به ضرورت مبارزه با فساد اداری بصورت سیستمی و زیرساختی اشاره کرد و گفت: مبارزه با فساد اداری نیاز به زیرساختهایی دارد که چندسال است در سرفصل برنامه های شوراو شهرداری است ولی با بودجه قطره چکانی این هدف تحقق نمی یابد.
عضوشورای شهر اردبیل گفت:برای تکمیل سامانه های هفده گانه مربوط به سیستمی کردن‌مبارزه بافساد اداری در شورا و شهرداری در قالب شهردار الکترونیک‌و حرکت به سمت شهر هوشمند نیاز به ردیف ملی و کمک دولت داریم.
سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: مطالعه قطارشهری از مسیر رودخانه بالیخلو چای از کارشناسان تا سمت فرودگاه از دوره چهارم شورا پیشنهاد شده ولی تاکنون نیمه تمام مانده است.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان