جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل: ارزش افزوده بر مبنای جمعیت و محرومیت توزیع شود

جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل: ارزش افزوده بر مبنای جمعیت و محرومیت توزیع شود

جمعه, 10 تیر,1401

جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل: ارزش افزوده بر مبنای جمعیت و محرومیت توزیع شود

جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل:
ارزش افزوده بر مبنای جمعیت و محرومیت توزیع شود

🔻رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در نشست اخیر کشوری متوجه شدیم که اردبیل از پائین ترین سهم ارزش افزوده رنج می برد و بهتر است نمایندگان مجلس توزیع ارزش افزوده را بر مبنای جمعیت و محرومیت مصوب کنند.

🔹️جواد انصاری در سی و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تسلیت یوم شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: در روزهای گذشته در تهران به همراه شهردار اردبیل جلساتی را با مسئولان قرارگاه برگزار کردیم تا قرارگاه خاتم الانبیا به تعهدات خود در تکمیل پل های مصوب در سطح شهر اقدام فوری و جدی را انجام دهد.

🔹️وی ضرورت تکمیل پل های نیایش، آقا باقر و بسیج را یادآور شد و خاطرنشان کرد: قرار است پل بسیج در تیرماه تجهیز کارگاه شده و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

🔹️رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل مشارکت قرارگاه را در اجرای پروژه مدیریت پسماند در اردبیل یادآور شد و بیان کرد: با نهایی شدن این پروژه و عقد قرارداد اطلاع رسانی در این زمینه انجام خواهد شد.

🔹️انصاری با اظهار تاسف از شرایط توزیع مالیات بر ارزش افزوده در سطح کشور گفت: در نشستی که اخیرا در مجلس با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم متوجه شدیم که استانی نظیر استان مرکزی با داشتن صنایع متعدد 2 هزار و 100 میلیارد تومان منابع ارزش افزوده دریافت می کند در حالی که سهم استان اردبیل 109 میلیارد تومان است.

🔹️وی اضافه کرد: بسیاری از استان ها در سال های گذشته با استفاده از ارز 7 تومانی صاحب کارخانه های متعددی شده اند در حالی که استان اردبیل از این فرآیند محروم باقی مانده و ما در شرایط کنونی باید نسبت به جذب سرمایه گذار تلاش و همتی جدی داشته باشیم.

🔹️رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: تولید ثروت در این استان باید با همکاری سرمایه گذاران بخش خصوصی مورد توجه قرار گیرد و در کنار آن مجلس و دولت توزیع منابع حاصل از ارزش افزوده را به نسبت جمعیت و محرومیت انجام دهند تا سهم استان اردبیل افزایش یابد.

🔹️انصاری به بازگشت لایحه مشارکت بخش خصوصی در شهربازی مدرن باغ بهشت شورابیل اشاره کرد و افزود: نظر ما این بود تا مراحل انتشار آگهی فراخوان جذب سرمایه گذار انجام می شد تا مراحل بعدی در شورا و شهرداری بررسی شود اما اعضا تصمیم گرفتند کل این لایحه به کمیسیون بازگردد.

🔹️وی پروژه مشارکتی دکوسنتر را به صورت تجاری – مسکونی با همکاری شرکت توسعه مسکن شمالغرب یادآور شد و بیان کرد: این پروژه با سهم 22 درصدی شهرداری و 78 درصدی سرمایه گذار اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان