جرایم خودروهای شورا را اعضا پرداخت می کنند/رسانه ها به فضاسازی های کاذب پایان دهند.

جرایم خودروهای شورا را اعضا پرداخت می کنند/رسانه ها به فضاسازی های کاذب پایان دهند.

پنجشنبه, 16 دی,1400

جرایم خودروهای شورا را اعضا پرداخت می کنند/رسانه ها به فضاسازی های کاذب پایان دهند.

جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل


جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل:
جرایم خودروهای شورا را اعضا پرداخت می کنند/رسانه ها به فضاسازی های کاذب پایان دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: جرایم خودروهای شورای شهر را خود اعضا پرداخت می کنند و هیچ هزینه ای از بیت المال در این زمینه پرداخت نخواهد شد.

جواد انصاری در چهاردهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ایام فاطمیه و سالگرد شهادت بی بی دوعالم را تسلیت عرض کرده و امیدواریم رهروانی صدیق برای این بانوی بزرگ اسلام باشیم.

وی با قدردانی از حضور اعضای شورای شهر در آئین های بزرگداشت سردار شهید سلیمانی و یادواره شهدای کربلای چهار و پنج اردبیل خاطرنشان کرد: حضور گرم مردم اردبیل نشان داد که همچنان فرهنگ ایثار و شهادت زنده و پابرجاست.
رئیس شورای
اسلامی شهر اردبیل به برخی شیطنت رسانه ای در مورد پرداخت جرایم خودروهای شورا و شهرداری از محل بیت المال اشاره کرد و گفت: ما مستندات خود را در این زمینه به اهالی رسانه و افکار عمومی ارائه می کنیم که در دوره پنجم و ششم ریالی از بیت المال به جرایم خودروهای اعضای شورا پرداخت نشده است.

انصاری بیان کرد: چه در دوره پنجم و چه دوره ششم شورای شهر ما هزینه ای را از بابت جریمه راهنمایی و رانندگی خودروهای شورا به اعضا پرداخت نکرده ایم و همه این هزینه ها برعهده اعضای شورای شهر است که باید از جیب خود پرداخت کنند و در ضمن خودروهای اعضای شورای شهر در ایام کرونایی مجوز تردد شبانه هم ازفرمانداری و راهنمایی و رانندگی جهت حضور در جلسات و بازدید از پروژه های سطح شهر را داشته بودند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: خودروی رئیس شورای شهر حق استفاده از خط ویژه شهری را دارد .

انصاری تصریح کرد: عده ای از فعالان رسانه ای و فضای مجازی بی خبر از همه جا مطالب غیرواقعی مطرح کردند که همه آنها شبهه افکنی فضای رسانه ای بوده و صحت ندارد.

وی تحویل خودرو به اعضای شورای شهر را براساس مصوبه قانونی صحیح و درست خواند و اظهار کرد: نمی توان خودروهای استیجاری را در اختیار اعضای شورای شهر اردبیل قرار داد چرا که آنها مدام در حال سرکشی به طرح ها و پروژه های متعدد شهری هستند و باید پاسخگوی مردم در این زمینه باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد: بنده به عنوان رئیس شورای شهر در این سه سال هیچ مبلغی را از بابت پرداخت جریمه خودروهای اعضای شورای شهر، هزینه تصادفات راپرداخت نشده است.

تخفیف متفاوت شورا و شهرداری در دو ماه پایانی سال

انصاری همچنین به لایحه ارائه تخفیف شورا و شهرداری در دو ماه پایانی سال اشاره کرد و گفت: شهرداری برای افزایش درآمد خود و تشویق شهروندان به پرداخت بدهی از اول بهمن ماه تا 20 اسفندماه به کلیه مطالبات و دریافتی های خود از محل عوارض تخفیف ارائه می کند.
وی افزود: برخلاف سال های گذشته در مهلت اول تا 25 بهمن ماه این تخفیف 30 درصد برای متقاضیان بهره مندی از این تخفیف به صورت اقساطی پیش بینی شده و شهروندانی که نقد و یک جا عوارض و بدهی خود را پرداخت کنند تا 35 درصد تخفیف دریافت می کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: از 26 بهمن تا 20 اسفند این تخفیف 25 درصد برای پرداختی نقدی و 20 درصد نیز برای پرداختی های اقساطی اعمال خواهد شد.
انصاری اظهار کرد: با پیشنهاد اعضای شورای شهر مقرر شد تا برای پرداختی بالای 5 میلیارد تومان هزینه عوارض در حمایت از سرمایه گذاران، 30 درصد نقد و مابقی نیز با تصمیم شهردار اردبیل در اقساط پنج ماهه دریافت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از تعیین تکلیف قطعه زمینی در خیابان حافظ به نفع شهرداری خبر داد و بیان کرد: با توافق مالک و شهردار قرار شد تا شهرداری تفکیک و تملک این زمین بلاتکلیف از سال های گذشته را انجام دهد.

🔹️انصاری به دو لایحه شهرداری اردبیل برای نصب المان مقدس اردبیلی در میدان نیار و المان نفس در شهرک ولایت اردبیل اشاره کرد و گفت: قرار شد تا با در نظر گرفتن ابعاد هنری و گرافیکی این طرح ها و شرایط نصب در میادین پیشنهاد شده در آینده ای نه چندان دور این المان ها نصب شود.
🔹️وی در پایان بیان کرد: با تصمیم اعضای شورای شهر قرار شد از بین دو شرکت واجد شرایط برای حسابرسی حساب های شهرداری اردبیل در سالجاری تصمیم گیری نهایی انجام شود .
انتهای پیام/
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان