✅تملک زمین به معنای ذخایر شهری و سرمایه بین نسلی است ✅ ضرورت راه اندازی سامانه نامگذاری معابر شهری

✅تملک زمین به معنای ذخایر شهری و سرمایه بین نسلی است  ✅ ضرورت راه اندازی سامانه نامگذاری معابر شهری

ﺳﻪشنبه, 14 شهریور,1402

✅تملک زمین به معنای ذخایر شهری و سرمایه بین نسلی است ✅ ضرورت راه اندازی سامانه نامگذاری معابر شهری

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل:

✅تملک زمین به معنای ذخایر شهری و سرمایه بین نسلی است

✅ ضرورت راه اندازی سامانه نامگذاری معابر شهری 

🔹سلامت صفری سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: تملک زمین بعنوان سرمایه‌های بین نسلی یکی از برنامه‌های اکثر شهرداران بوده و شهردار اردبیل نیز با دوراندیشی خود اقدام به ارسال لایحه تملک ۲ قطعه زمین در حدود یک هزار متر مربع کرده بود که به تصویب شورا رسید.

🔹عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل در مورد ورزشی بودن کاربری زمین و عدم تملک این زمینها گفت: هر دستگاه اجرایی وظیفه دارد نیازهای خود را در چارچوب قانون و ضوابط موجود و جاری تملک نماید و در زمان تملک نیز استعلامات لازم از اداره و دستگاه‌های مربوطه یا متولی اخذ می‌شود که رای هرگونه تغییر کاربری‌ها نیز مطابق درخواست شهردار و مصوبه شورا انجام میشود.

🔹سخنگوی شورای شهر اردبیل در ادامه جلسه بابیان اینکه پیشنهاد شورای نامگذاری با ۲۱ بند به شورای اسلامی شهر واصل شده بود،افزود: این بندها با تغییر در دو بند بقیه موارد مطابق پیشنهاد به تصویب شورا رسید و مقرر شد تمامی اسامی و حتی نام پروژه‌های عمرانی بعد از تصویب شورا در سخنرانی‌ها و فضاهای مجازی مطرح شود تا شاهد بار منفی فرهنگی آن نباشیم.

🔹سلامت صفری تصریح کرد:همچنین به جهت سهولت تصمیم گیری با اطلاعات کافی مقرر شد سامانه نامگذاری در اسرع وقت توسط شهرداری فعال شود تا در حوزه نامگذاری خود شهروندان نیز مشارکت کنند.

🔹عضو هیئت رییسه شورای شهر با پاسخ به برخی سوالات خارج از مصوبه جلسه رسمی از جمله  ساماندهی بالیخلی چای، پسماند، انتقال آهن فروشان، تملک باغ شریعت، احداث پارک ۶ هکتاری، احداث پل ۸ کیلومتری بسیج و استادیوم ورزشی و ..... گفت: طرح عناوین این پروژه‌ها چیز جدیدی نیست به طوری که عناوین آنها را در سرفصل برنامه‌های شورای چهارم و پنجم هم می‌بینیم ولی اهمیت و نوآوری و افتخارآمیز بودن آن در این است که شورای ششم و شهرداری با این وضعیت مالی به اجرا و عملیاتی کردن این پروژه‌های مهم و زیرساختی ورود کرده است تا در آینده شاهد ارائه خدمات زیرساختی به شهروندان عزیز باشیم.

انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان