تقسیط جرائم ماده ۱۰۰ برای اولین بار تصویب شد  / تکمیل المان وحدت تا مهرماه سال جاری

تقسیط جرائم ماده ۱۰۰ برای اولین بار تصویب شد   /  تکمیل المان وحدت تا مهرماه سال جاری

پنجشنبه, 08 تیر,1402

تقسیط جرائم ماده ۱۰۰ برای اولین بار تصویب شد  / تکمیل المان وحدت تا مهرماه سال جاری

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در جلسه رسمی شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در جلسه رسمی شورا:

✅ تقسیط جرائم ماده ۱۰۰ برای اولین بار تصویب شد 

✅ تکمیل المان وحدت تا مهرماه سال جاری

🔹سلامت صفری سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و عید سعید قربان گفت: المان وحدت یکی از پروژه‌هایی است که بیس از  ۱۲ سال است نیمه کاره مانده و  اتمام آن مطالبات عموم شهروندان بوده است.

🔹وی افزود: خوشبختانه  با پیگیری‌های جدی تمام اعضای شورای شهر دور ششم و نظر به پیشنهاد لایحه توسط شهردار اردبیل، در  جلسه رسمی شورای شهر مجوز عقد قرارداد ترک تشریفات باپیمانکار جدید صادر گردید و معاونت عمرانی امور زیربنایی شهرداری قول دادند قبل از  مهرماه سال جاری عملیات اجرایی آن به اتمام برسد.

🔹عضو هیئت رئیسه شورای شهر با بیان اینکه از مصوبات مهم‌ دیکر تقسیط جرایم ماده ۱۰۰ و اصلاح ماده ۱۳ تعرفه عوارض سال ۱۴۰۲ بود که برای اولین بار تقسیط شد.

🔹وی گفت: این تقسیط تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با ۱۸ ماه اقساط،  تا ۵۰۰ میلیون ۲۴ ماه و بیش از ۵۰۰ میلیون تا ۳۶ ماه به صورت مساوی تصویب شد که هم مشکل شهروندان حل خواهد شد و هم وصولی شهرداری آسان می‌شود.

🔹سلامت صفری ادامه داد: در ادامه لوایح مربوط به شرکت تعاونی مسکن جهاد کشاورزی، پروژه قطار و دوچرخه شورابیل، ستاد کنگره ۳۴۰۰ شهید استان،جابجایی اعتبارات جهت انجام پیاده راه باغ شریعت و چند لایحه دیگر نیز به تصویب رسید.
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان