تعهد و تخصص شهید چمران، چراغ راه آینده

تعهد و تخصص شهید چمران، چراغ راه آینده

ﺳﻪشنبه, 31 خرداد,1401

تعهد و تخصص شهید چمران، چراغ راه آینده

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تأکید کرد

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تأکید کرد:
🔻تعهد و تخصص شهید چمران، چراغ راه آینده 
«انصاری» گفت: در برهه حساس کنونی در کشور و در اوج تحریم های ظالمانه، تعهد و تخصص شهید چمران، به یقین چراغ راه آینده و چاره برون رفت از مشکلات است.

🔹️«جواد انصاری» رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در آستانه 31 خرداد، سالروز شهادت شهید دکتر «مصطفی چمران» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: دفاع مقدس هشت ساله،  باعث ظهور و بروز اسطوره های راستین و قهرمان های واقعی شد و نشان داد که مانند عاشورای حسینی و برخلاف سایر جنگ ها، یک دانشگاه بود.  

🔹️وی افزود: از فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به راحتی می توان به این حقیقت پی برد که دفاع مقدس یک نعمت عظیم و یک گنج گران بهایی است که از دل آن گوهرهای گران بهایی مثل «چمران»، «باکری»، «همت»، «صیاد شیرازی» و «قاسم سلیمانی» ها بیرون آمدند که برخلاف اسطوره های باستانی، از حقیقتی سرشار از ارزش های الهی برخوردار هستند.

🔹️رییس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل عنوان کرد: غرب و کشورهای استکباری همیشه به دنبال قهرمان سازی و قهرمان پروری برای ساختن تاریخی پوشالی برای خود بوده اند تا بتوانند غرور ملی نداشته خود را روز به روز احیا کنند، در حالیکه دفاع مقدس توانست از دل خود صدها و بلکه هزاران قهرمان واقعی برای غرور و افتخار نسل های متمادی در این سرزمین مقدس ارائه کند.

🔹️رییس شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن گرامی داشت فرارسیدن 31 خرداد، سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران، تأکید کرد: در برهه حساس کنونی در کشور و در اوج تحریم های ظالمانه، تعهد و تخصص شهید چمران، به یقین چراغ راه آینده و چاره برون رفت از مشکلات است، چرا که الگویی چون شهید چمران لازم است که با تبیین اعتقاد و اخلاص و کار جهادی او، به معنای واقعی کلمه را برای جامعه به نمایش بگذارد.

🔹️انصاری عنوان کرد: سنگری که شهید چمران در دهلاویه در برابر گلوله های دشمن داشت، اکنون ما در جنگ اقتصادی در برابر تحریم ها داریم و بر ما واجب است که خود را میراث دار مردان بزرگی مانند چمران بدانیم و با همان روحیه در برابر هجمه های ناجوان مردانه غرب مقاومت کنیم.

انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان