تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی 1403 با رعایت عدالت کامل تصویب شد

تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی 1403 با رعایت عدالت کامل تصویب شد

جمعه, 20 بهمن,1402

تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی 1403 با رعایت عدالت کامل تصویب شد

️عضو شورای شهر اردبیل

️عضو شورای شهر اردبیل:
️تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی 1403 با رعایت عدالت کامل تصویب شد
️مینا نهامین عضو شورای شهر اردبیل در 98 امین جلسه رسمی شورای شهر در خصوص لایحه تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی1403 شهرداری اردبیل گفت: این لایحه با رعایت عدالت کامل به تصویب اعضای شورای شهر رسید.
️وی ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن گفت: لایحه تعرفه عوارض و بهای خدمات 1403 شهرداری اردبیل نکته به نکته و مورد به مورد با رعایت عدالت کامل بررسی و با اصلاحاتی به تصویب رسید.
️عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه اردبیل نه شهر صنعتی و نه شهری است که درامد بالایی از صنعت گردشگری داشته باشد؛ افزود: طبق ابلاغیه وزارت کشور و مصوبه مجلس ما می توانستیم تعرفه 1403 را تا 45 درصد افزایش دهیم اما با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی حداقل 20 تا حداکثر 30 درصد افزایش دادیم.
️نهامین با انتقاد از اینکه اطلاع رسانی قیمت ها مصوب شده و تعرفه ها به شهروندان توسط شهرداری اردبیل بسیار ضعیف است و ما خودمان تصویب میکنیم و شهروندان از این مصوبات اطلاعاتی ندارند؛ گفت: بطور مثال تعرفه نرخ وسایل بازی شورابیل و یا قیمت پارکینگ های عمومی شهرداری که اخیرا توسط هیت نظارتی از سوی شهرداری اردبیل کنترل و نظارت شد در اختیار شهروندان قرار ندارد. بنابراین از شهردار اردبیل درخواست داریم همانطور که در روزهای اخیر به تخلفات پارکینگ های عمومی رسیدگی شد به دیگر تخلفات نیز رسیدگی شود.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان