✅تصویری از هویت و تاریخ اردبیل در شورابیل خلق شود

✅تصویری از هویت و تاریخ اردبیل در شورابیل خلق شود

پنجشنبه, 18 اسفند,1401

✅تصویری از هویت و تاریخ اردبیل در شورابیل خلق شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل:

✅تصویری از هویت و تاریخ اردبیل در شورابیل خلق شود

🔹بهزاد عباس زاده نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در جلسه بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ مجتمع توریستی گردشگری شورابیل گفت: خلق تصویری از هویت تاریخی، تمدن و فرهنگ اردبیل در شورابیل ضروری است.

🔹وی با بیان اینکه شورابیل سمبل و نشان گردشگری استان اردبیل است؛ افزود: بایستی نگاه ویژه به توسعه شورابیل داشت و این عنصر ارزشمند گردشگری را تبدیل به یک برند در سطح ملی و بین المللی کرد.

🔹عباس زاده ادامه داد: برای شورابیل نباید کم گذاشت؛ بلکه باید بودجه شورابیل متناسب با توسعه این مجموعه گردگشری تفریحی باشد چرا که در حوزه گردشگری رقابت با دیگر استانهای شمالغربی از جمله زنجان و تبریز و ... است.

🔹نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه شورابیل در حوزه درامد پایدار شهری دارای پتانسیل است؛ تصریح کرد: گامهایی در حوزه سرمایه گذاری و مشارکت در شورابیل برداشته شده است که در سالهای آینده قطعا منجر به درامد پایدار خواهد شد و بایستی این گامها روز به روز استوارتر باشد.

🔹وی به خلق تصویری از هویت،تاریخ و تمدن اردبیل در شورابیل اشاره کرد و بیان کرد: اردبیل دارای پیشینه تاریخی و گنیجینه ای غنی از مفاخر و مشاهیر است که شایسته است این هویت زرین برای گردشگران داخلی و خارجی به نمایش گذاشته شود.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان