تخفیف 40 درصدی شهرداری به مناطق کم برخوردار اردبیل

تخفیف 40 درصدی شهرداری به مناطق کم برخوردار اردبیل

دوشنبه, 16 اسفند,1400

تخفیف 40 درصدی شهرداری به مناطق کم برخوردار اردبیل

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل خبر داد

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل خبر داد:
تخفیف 40 درصدی شهرداری به مناطق کم برخوردار اردبیل

🔻عضو شورای شهر اردبیل گفت: در لایحه بودجه 1401 شورا و شهرداری اردبیل برای حمایت از ساکنان مناطق کم برخوردار تخفیف 40 درصدی در ارائه خدمات متنوع در نظر گرفته است.

🔹️ابراهیم صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل به تراکم کاری پارلمان محلی در فصل بودجه ریزی اشاره و اظهار کرد: همکاران شورا و شهرداری در یک کار جهادی و با تکیه بر خرد جمعی سعی کردند تا بودجه 1401 را با دقت و نهایت حساسیت بررسی و به تصویب برسانند.

🔹️وی خاطرنشان کرد: اعضای شورا با تصویب لایحه در حقیقت پی و اساس کار عمرانی و خدماتی را در سطح شهر مهیا کردند تا شهرداری با مهندسی درست کار را به سرانجام برساند.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل افزود: انتظار می رود بودجه مصوب شورا به صورت دقیق و با اولویت در مناطق مختلف اجرایی و عملیاتی شود که در مناطق مختلف کارهای زیرسازی، آسفالت ریزی، تعریض و خیابان کشی و توسعه فضای سبز مورد توجه و دقت کافی خواهد بود.

🔹️ابراهیم صفری بیان کرد: ما باید اعتماد مردم را با کارهای میدانی و عملیاتی جلب کنیم چرا که در سال های گذشته این اعتماد آسیب دیده و ترمیم آن جزو ضرورت هاست.

🔹️وی با بیان اینکه شورا و شهرداری در لایحه 1401 برای مناطق کم برخوردار تخفیف 40 درصد در حوزه خدمات رسانی و صدور پروانه در نظر گرفته اند، گفت: با حذف هزینه آماده سازی دیگر نیازی نیست تا شهروندان اردبیلی مبلغی را از این بابت پرداخت کنند بلکه با در نظر گرفتن تخفیفات مناسبتی ساکنان مناطق کم برخوردار تا 70 درصد تخفیف را دریافت خواهند کرد.
🔹️عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: با هدف کاهش بار ترافیکی بازگشایی خیابان شهریار، میرمحمدیان، شهید فخرزاده و ... بسیار ضروری است که امیدواریم این بازگشایی ها در سال آینده انجام شود.
🔹️ابراهیم صفری گفت: در بارش برف سنگین دی ماه ما شرمنده مردم شدیم و بهانه ما کمبود ماشین آلات بود که دست شهرداری را در خرید ماشین آلات و تجهیزات برفروبی در لایحه بودجه باز گذاشتیم تا در سال آینده بهانه ای در برفروبی و کارهای عمران شهری شاهد نباشیم.

انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان