تبریک عضو پرستار شورای شهر اردبیل به پرستاران شهر

تبریک عضو پرستار شورای شهر اردبیل به پرستاران شهر

شنبه, 27 آبان,1402

تبریک عضو پرستار شورای شهر اردبیل به پرستاران شهر

تبریک عضو پرستار شورای شهر اردبیل به پرستاران شهر
️مینا نهامین عضو شورای شهر اردبیل در نودمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را پیشاپیش به جامعه پرستاری اردبیل تبریک گفت.
️وی ضمن خداقوت گویی به تمامی پرستاران شهر بعنوان کارکنان خط مقدم نظام سلامت که ایثار، صبر و استقامت خود را در ایام کرونا اثبات کردند؛ افزود: افتخار میکنم که سالها بعنوان پرستار بر بالین بیماران فعالیت کردم و امروز نیز در عرصه آموزش در تربیت پرستاران متعهد، دلسوز و وظیفه شناس تلاش میکنم.
️عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه بر خود وظیفه و لازم میدانم از تلاش و فداکاریهای کادر پرستاری مراتب سپاس، قدردانی و امتنان خود را اعلام و یاد و خاطره شهدای مدافعان سلامت را گرامی دارم، افزود: بی شک هیچ گاه ایثار و جانفشانی های پرستاران در تاریخ کشور فراموش نخواهد شد.
️وی در ادامه جلسه در خصوص لایحه صدور مجوز هبه یک قطعه زمین از فضای سبز موجود در خیابان صیاد شیرازی به انجمن حمایت از زندانیان گفت: با کلیات اهدای زمین به انجمن حمایت از زندانیان به جهت حمایت از خانواده های زندانیان که اکثر انها مجرم نیستند و به دلیل مشکلات اقتصادی در زندانها هستند موافق هستم.
️وی با بیان اینکه همواره تاکید امام جمعه اردبیل و برنامه شورای شهر بر توسعه سرانه فضای سبز است، لذا شایسته نیست زمینها با کاربری فضای سبز را به این انجمن و یا غیره اهدا کنیم.
️نهامین با درخواست از شهردار اردبیل مبنی بر واگذاری زمین از املاک تملک شده توسط شهرداری به انجمن حمایت از زندانیان بیان کرد: در واقع توسعه همه جانبه شهر بستگی به مدیریت دارد و اگر مدیریت به نحو احسن انجام شود قطعا شاهد شهری آباد خواهیم شد.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان