✅تاکید اعضای شورای شهر، تکمیل نمایشگاه گل و گیاه است

✅تاکید اعضای شورای شهر، تکمیل نمایشگاه گل و گیاه است

شنبه, 20 اسفند,1401

✅تاکید اعضای شورای شهر، تکمیل نمایشگاه گل و گیاه است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل:

✅تاکید اعضای شورای شهر، تکمیل نمایشگاه گل و گیاه است

🔹سجاد محمد حسن پور در جلسه بررسی بودجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت تولید گلخانه شهرداری اردبیل در حوزه بذر و گل وگیاه نیازی به اختصاص بودجه برای خرید از دیگر استانها نیست و این اعتبار را میتوان برای گسترش تولیدات این مرکز اختصاص داد.

🔹وی گفت: ضروری است گونه غالب نهال های کاشته شده در شهر اردبیل نیز مشخص شود و ویژگی کمی و کیفی نهال ها رعایت شده و یک نوع گونه کاشته شود. بطور مثال گونه غالب اردبیل میتواند درخت فندق، گلابی، آلبالو و ... باشد.

🔹محمد حسن پور با بیان اینکه در بودجه سال ۱۴۰۲، اعتبار مشخصی برای نمایشگاه گل و گیاه اختصاص داده  شده است؛ تصریح کرد: تاکید اعضای شورای شهر بر تکمیل این نمایشگاه است.

🔹 وی همچنین با تاکید بر ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر به دلیل ایجاد بی نظمی او  اغتشاشات بصری ؛گفت زیباسازی شهر و ساماندهی تابلوها بایستی بر اساس یک طرح واحد بین مناطق  اجرا شود.

🔹رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل همچنین در خصوص بررسی بودجه ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای ورزش خبر داد و گفت: بودجه ورزشی در حال بررسی است و در نهایت با رای اعضای شورای شهر تصویب خواهد شد.

🔹وی با بیان اینکه دغدغه های سیاستهای کشوری توسعه ورزش شهروندی است؛ گفت: نباید در حوزه توسعه ورزش شهروندی ضعیف عمل کنیم؛  بلکه نیاز است با حمایت از ورزش و مسائل مربوط به ورزش،  بودجه مناسبی را اختصاص دهیم.
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان