بیانیه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بمناسبت نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها

بیانیه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بمناسبت نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها

ﺳﻪشنبه, 09 اردیبهشت,1399

بیانیه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بمناسبت نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها

در جمهوري اسلامي ايران شوراها به عنوان باشكوه ترين نماد مردم سالاري ديني ، مظهر تبلور اراده و انديشه ي مردم می باشد.

 🔴بیانیه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بمناسبت #نهم_اردیبهشت_ماه_روز_ملی_شوراها

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: 

🔸اهمیت و جایگاه شوراهای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، بر هیچ صاحب نظر و صاحب منصبی پوشیده نیست ، حکومتی که برآمده از خواست ، اراده و انتخاب مصمم مردم در یک نظام مردم سالاری دینی است اصول متعدد قانون اساسی علی الخصوص اصل هفتم ، اصل یکصدم و اصل یکصد و سوم ، تأکیدات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در تشکیل و توجه به شوراهای اسلامی موید و موکد اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی است .

 🔸در جمهوري اسلامي ايران شوراها بعنوان باشكوه ترين نماد مردم سالاري ديني ، مظهر تبلور اراده و انديشه ي مردم می باشد و بدون اغراق كارنامه درخشان شوراهاي اسلامي شهر اردبیل  شامل فهرست بي شماري از خدمات ارزشمند در عرصه ي مديريت محلی بوده كه نشان دهنده فراهم شدن بستري مناسب براي ايجاد روحيه همدلي ، همبستگي، تعاون و كار جمعي و تلاش دلسوزانه و تامين خواسته هاي مردم با استفاده از توان خودشان در اداره امور مي باشد.

 🔸️بي شك براي شوراها هيچ هدفي مقدس تر از خدمت صادقانه ، متعهدانه و بي منت به مردم در حوزه ي انتخابيه نمي باشد و اين بهترين پاسخ به اعتماد مردم و حضور ارزنده در پاي صندوق هاي راي است . 

🔸حال ضمن تبريك نهم ارديبهشت ماه ، روزملي شوراها ، به همه همشهریان عزيزكه صاحبان و اعضاي اصلي شورای اسلامي شهر هستند و همچنين منتخبانشان ، براي همه اين عزيزان در مسير سعادت بخش خدمت رساني خالصانه و پيگيري صادقانه امور مردم آرزوي توفيقات روز افزون داریم .

🔸️شورای اسلامی شهر اردبیل در سه سالی که از دور پنجم شورا سپری شده است،تمام توان خود را برای اصلاح ساختارهای قانونگذاری و نظارت در پارلمان محلی به کار بسته است و بهبود و تسریع روند ارائه خدمات ، صرفه جویی و از همه مهمتر سلامت و شفافیت مالی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 🔸️در این راستا ضمن تشکر از شهردار تلاشگر و پرسنل زحمتکش شهرداری اردبیل که پا به پای ما در تحقق مطالبات مردم شریف اردبیل کوشیده اند ، مراتب سپاس و قدردانی خود را از همشهریان فهیم اردبیلی که در این سه سال همواره مشوق و یاریگر ما بوده اند ، اعلام نموده ، امیدواریم بتوانیم محبتهای بی دریغشان را با ایجاد اردبیلی آباد و درخور نام و آوازه کهن دیار دارالارشاد ، جبران نمائیم.

🔸اميد است در سالي كه به تدبير شايسته رهبر حكيم و فرزانه انقلاب، حضرت آيت الله امام خامنه اي به عنوان"سال جهش تولید نامگذاري شده است، در جهت تحقق منويات معظم له و اهداف دولت محترم و اعتلاي ايران اسلامي شاهد خدمات ارزشمندي در راستای اجرایی شدن مدیریت یکپارچه محلی برای تحقق ایجاد منابع درآمد پایدار و مدیریت هزینه ها در جامعه شهري باشیم .

رئیس و اعضای شورای اسلامی  شهر اردبیل

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان