بودجه 1400 میلیارد تومانی شهرداری تصویب شد

بودجه 1400 میلیارد تومانی شهرداری تصویب شد

دوشنبه, 16 اسفند,1400

بودجه 1400 میلیارد تومانی شهرداری تصویب شد

رئیس شورای شهر اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل:
بودجه 1400 میلیارد تومانی شهرداری تصویب شد
🔻رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با اکثریت آرای اعضای شورای شهر اردبیل بودجه 1400 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل به تصویب رسید.

🔹️جواد انصاری در بیست و سومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دوره ششم اظهار کرد: اعضای شورای شهر اردبیل در بیش از ۴۰ جلسه صبح و بعدازظهر در قالب کمیسیون های مختلف لایحه یک هزار و 400 میلیارد تومانی شهرداری را مورد بررسی قرار داده و برای اولین بار بدون کم و کاستی رقم بودجه ای پیشنهادی شهرداری را به تصویب رساندند.

🔹️وی خاطرنشان کرد: 39 درصد بودجه شهرداری در سال 1401 جاری و 61 درصد عمرانی است که امیدواریم در پایان سال اهداف بودجه ای مصوب شورای شهر تحقق یابد.

🔹️رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به شاخص ترین پروژه های شهرداری در سال آینده بیان کرد: احداث پل زیرگذر حافظ، پل بسیج، پل نیایش و پل آقاباقر در سال آینده اجرایی و عملیاتی خواهد شد و تکمیل پل قدس و شهید سلیمانی نیز به انجام می رسد.

🔹️انصاری با قدردانی از حضور به هنگام اعضای شورای شهر در جلسات بررسی لایحه بودجه و صبوری در بررسی ردیف های مختلف آن گفت: بودجه شهرداری در سال جاری 855 میلیارد تومان بوده که در سال آینده این رقم به یک هزار و 400 میلیارد تومان می رسد که 64 درصد افزایش بودجه را شاهد خواهیم بود.

🔹️وی اضافه کرد: بودجه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در سال آینده 200 درصد، حوزه کنترل ترافیک و هوشمندسازی فعالیت ها در این بخش تا 100 درصد با افزایش منابع بودجه ای روبرو خواهند شد که شورای شهر 25 میلیارد تومان برای هوشمندسازی ترافیک شهر اردبیل در نظر گرفته است.

🔹️رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: با هدف تحقق اصل عدالت در توزیع اعتبارات و منابع بین هر پنج منطقه شهرداری قرار است 50 میلیارد تومان اعتبار بین مناطق شهری اردبیل توزیع می شود تا صرف کارهای عمرانی شود.

🔹️انصاری در مورد انتقال بازار آهن فروشان به خارج از محدوده شهر اظهار کرد: در سال آینده با تامین 50 هکتار زمین در محدوده کورائیم قرار است شهرک صنفی راه اندازی شود تا علاوه بر آهن فروشان انتقال ترمینال و میدان بار اردبیل را نیز شاهد باشیم.

🔹️وی یادآور شد: در محلات کم برخوردار استادیوم 5 هزار نفری نیز احداث می شود تا کمکی به توسعه زیرساخت های ورزش همگانی و قهرمانی شود.

🔹️رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه بررسی و تصویب بودجه تعرفه و متمم شاهکار فعالیت شوراها در چهار سال عمر کاری و مسئولیت خطیر پارلمان محلی است، خاطرنشان کرد: ما در این دوره تصمیم گرفتیم تا همه جلسات کمیسیون های شورا را در بررسی بودجه فیلمبرداری کرده و بایگانی کنیم.

🔹️انصاری گفت: اعضای شورای شهر اردبیل با بودجه دو میلیارد و 200 میلیون تومانی شورای شهر در سال آینده نیز موافقت کردند که این مبلغ صرف نگهداری، خرید تجهیزات، هزینه های اداری و حق الجلسه اعضای شورای شهر خواهد شد.

انتهای پیام/
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان