بازگشایی محله شهریار ضروری است / ضرورت تملک و  آزادسازی حریم پل آقاباقر

بازگشایی محله شهریار ضروری است  / ضرورت تملک و  آزادسازی حریم پل آقاباقر

جمعه, 02 تیر,1402

بازگشایی محله شهریار ضروری است / ضرورت تملک و  آزادسازی حریم پل آقاباقر

نطق پیش از دستور ابراهیم صفری


مطالبه ی عضو شورای شهر اردبیل از شهردار
اردبیل👇

بازگشایی محله شهریار ضروری است

ضرورت تملک و  آزادسازی حریم پل آقاباقر


ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل امروز در هفتاد و ششمین جلسه رسمی شورای شهر در نقطه پیش از دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت درگذشتگان حادثه شهرستان گرمی گفت: بعنوان نماینده شهروندان در پارلمان محلی از حضور شهروندان اردبیل به ویژه اهالی محله
سلمان آباد در مراسم تدفین درگذشتگان این حادثه تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین با تقدیر از امام جمعه اردبیل برای تسلی خاطر بازماندگان این حادثه گفت: از کمک انسانی و مساعدت ۵۰۰ میلیون تومانی شورا و شهرداری اردبیل و ارسال تجهیزات و اقلام ضروری به سیل زدگان شهرستان گرمی نهایت تقدیر را دارمصفری با  تاکید بر اینکه شهرداری باید نسبت به پرداخت ۴ درصد بیمه سخت و زیان آور کارگران در حال بازنشستگی شهرداری که بیس از ۴۰ نفر هستند و بامشکل روبرو هستند اقدام کند؛ افزود:همچنین درخواست داریم آزادسازی و تملک پل آقاباقر که ماههاست راکد مانده است انجام شود. وظیفه ما انتقال درخواست و  مطالبات شهروندان به مجموعه مدیریت شهری است.

 رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر گفت:شهرداری در خصوص آزادسازی مغازه های داروپخش‌نیز قول مساعد داده بود که متاسفانه تاکنون اقدامی نشده و ضروری است این موضوع نیز به اتمام برسد.

 وی با بیان اینکه  شایسته است شهردار اردبیل شخصا نسبت به تعیین تکلیف و رفع مشکلات شهروندان ورود کند؛گفت:مدیران و زیر مجموعه ها نیز باید با اهتمام ویژه شهردار اردبیل را همراهی کنند.

وی به ضرورت بازگشایی محله شهریار اشاره کرد و گفت :بیش از ۱۰ سال است که محله شهریار به میدان تبلیغاتی برای برخی نمایندگان تبدیل شده و هیچ اقدامی در خصوص بازگشایی انجام نگرفته است. به درایت شما اعتماد داریم و درخواست داریم بازگشایی این محله نیز انجام شود و لاینحل باقی نماند چرا که مردم از ما انتظار دارند و معترض هستند.

وی  با اشاره به اینکه ساماندهی میدان وحدت به عنوان نقطه پر خطر ترافیکی باید در اولویت برنامه ریزی شهرداری قرار گیرد؛ گفت: تکمیلی المان وحدت نیز بایستی امسال به اتمام برسدعضوشورای شهر همچنین به ورود بیش از ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید از کل ۶۰ تعداد اتوبوس خریداری شده به ناوگان حمل ونقل عمومی در شهر اشاره کرد و گفت: مشکلات مردم را نباید نادیده بگیریم. باید مشخص شود این دستگاه در کدام مسیرها فعال هستند.ما مشکل مردم را لمس میکنیم. شهرک های جدیدالاحداث و مناطق کم برخوردار برای تردد به هسته مرکز شهر نیازمند اتوبوس هستند.

صفری احداث سالن ورزشی ویژه بانوان در محلات کم برخوردار را از مهمترین مطالبات اهالی مناطق کم برخوردار دانست و گفت:عملیات عمرانی در پنج راه محله میراشرف بسیار کند انجام می گیرد که نیاز است با تسریع در عملیات عمرانی در فصل کاری به اتمام برسد.

وی گفت: اقدامات شهرداری انصافا بسیار عالی است و عملکرد غیر تبلیغاتی شهردار را نمیشود کتمان کرد‌ . شهر تبدیل به کارگاه عمرانی شده  که از زحمات شهردار اردبیل و مجموعه خدوم شهرداری کمال تشکر را داریم.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان