بازنگری طرح جامع دریاچه شورابیل در اولویت قرار گیرد

بازنگری طرح جامع دریاچه شورابیل در اولویت قرار گیرد

شنبه, 01 مرداد,1401

بازنگری طرح جامع دریاچه شورابیل در اولویت قرار گیرد

رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت  شورای شهر اردبیل

رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت  شورای شهر اردبیل : بازنگری طرح جامع دریاچه شورابیل در اولویت قرار گیرد.

🔻عضو شورای شهر اردبیل گفت: طرح جامع شورابیل در طرح های توسعه ای این مجموعه به عنوان نقشه راه مورد توجه قرار گیرد.

🔹️بهروز اسکندرپور در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با همکاری مدیریت شورابیل و شهرداری بهتر است طرح جامع شورابیل در ابعاد مختلف در کمیسیون های شورا مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا نحوه و جنس توسعه در این منطقه مشخص شود که شایسته است از تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل مبنی بر جلوگیری ادارات از ساخت و ساز در شورابیل قدردانی کنیم. شورابیل یک موهبت الهی برای شهر اردبیل است که نیاز به برنامه بلند مدت جهت ایجاد مزیت رقابتی پایدار نسبت به کلان شهرهای دیگر است .

🔹️وی افزود: نواوری در ارائه خدمات به هموطنان در این منطقه مهم است
از عزیزان و هموطنان و سرمایه گذارانی که  ایده های جدیدی جهت توسعه دریاچه شورابیل اردبیل دارند، خواهشمندیم مجموعه شهرداری و شورای شهر را یاری نمایند.

🔹️وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شورابیل عمده فضاها عمومی و برای خانواده ها تدارک دیده شده است در راه اندازی شهربازی نیز باید نهایت دقت را انجام دهیم تا بدون ایراد و اشکال طرح ها اجرایی و عملیاتی شود.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل به گله مندی مردم از کمبود دستگاه های شهربازی در پارک ها و محلات مختلف اشاره کرد و گفت: در اکثر پارک ها و فضاهای تفریحی اردبیل دستگاه های بازی محدود و یا تخریب شده است که بهتر است شهرداری در این زمینه برای جلب رضایت مردم اقدامات موثری را با رویکرد راه اندازی دستگاه های جدید انجام دهد.

🔹️اسکندرپور اضافه کرد: در کمیسیون نوع قراردادها و حمایت از سرمایه گذاران باید به صورت دقیق مورد بحث و بررسی قرار گیرد که شایسته است در این زمینه از همراهی و دلسوزی همکاران قدردانی کنیم.

انتهای پیام/
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان