اهم مصوبات شورای اسلامی شهر اردبیل در یک ماه گذشته

اهم مصوبات شورای اسلامی شهر اردبیل در یک ماه گذشته

چهارشنبه, 11 آبان,1401

اهم مصوبات شورای اسلامی شهر اردبیل در یک ماه گذشته

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل

اهم مصوبات شورای اسلامی شهر اردبیل در یک ماه گذشته
سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل:
مجوز احداث فضای سبز بیش از ۵ هکتار در محله اطراف بهشت زهرا(س) صادر شد

سلامت صفری سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل،لایحه صدور مجوز احداث فضای سبز بیش از ۵ هکتار در محله اطراف بهشت زهرا(س) تصویب شد.


وی ضمن گرامیداشت روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی و همچنین محکوم کردن عملیات تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ در شیراز طی روزهای اخیر گفت:
صفری با بیان اینکه شورای اسلامی شهر اردبیل در یک ماه گذشته مصوباتی در راستای توسعه و آبادانی شهر داشته است؛ گفت: از اصلی ترین این مصوبات، تصویب راه اندازی مرکز پژوهش شورای شهر باهدف به روزتر شدن و هرچه دانش محور شدن تصمیمات شورای شهر بود که با حداکثر آرا این لایحه تصویب شد و مقررشد دکتر سید هاشمی بعنوان رییس مرکز و دکتر اسکندرپور، مهندس سجاد محمد حسن پور و دکتر عباس زاده نیز بعنوان اعضای هییت امنایی، این مرکز را هرچه زودتر فعالتر کنند.

سخنگوی شورای شهر با اشاره به اینکه در جلسه رسمی هفته دوم مهرماه نیز مجوز تعدادی دستگاه بازی مدرن ویژه کودکان معلول در شورابیل توسط شورای شهر صادر شد؛ افزود: خرید بموقع نمک غیرخوراکی برای مصرف زمستانی، خرید بموقع ماشین آلات و تجهیرات مربوط به برف روفی و همچنین تاکید بر تعمیر و به روز کردن نردبان ۳۲ متری سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل نیز از دیگر مصوبات شورای شهر در مهرماه بوده است.

وی ادامه داد: در مورد خرید و تهیه مصالح کوهی آهکی کارخانه آسفالت شهرداری که چندین سال است یک روند نادرست دارد و نیاز به تغییرات اساسی داشت؛ تصمیماتی گرفته شد که نیاز بود این موضوع از انحصاری بودن خارج شود.

صفری با بیان اینکه در راستای تامین مصالح شهرداری مصوب شد که هرگونه خرید مصالح بایستی مطابق قانون و با آگهی صورت پذیرد؛ افزود: پیشنهادات شهرداری در این لایحه به تصویب نرسید.

سخنگوی شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در خصوص اولویت بندی پروژه های شهرداری با توجه به وضعیت تحقق درآمد شهرداری نیز به اتفاق نظر اعضای شورای شهر مقرر شد بعد از پل شهید سلیمانی که افتتاح شده است ؛ پل قدس نیز بصورت رسمی طی مراسمی افتتاح شود.

وی افزود: اتمام پل نیایش نیز جز اولیت های شورای شهر است که بعد از این پروژه نیز، احداث پل بسیج و تکمیل کمربندی و بزرگراه بسیج بعد از سه دهه که مقدمات کار هم فراهم شده است حائز اهمیت است.

صفری به تملک زمینهای حریم پل اقاباقر اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه توسعه فضای سبز از اولویت های شورای دوره ششم است در جلسه رسمی پنجم آبان مجوز خرید زمین به مساحت بیش از ۵ هزار مترمربع برای ایجاد فضای سبز و و پارک در محله روبروی بهشت زهرا تصویب شد.

عضوشورای شهر اردبیل همچنین گفت: لایحه پیشنهادی شهرداری اردبیل در خصوص جابجایی اعتبار در اجرای عملیات آسفالت خیابان شهرک ولیعصر نظر به اینکه شهرک هنوز تحویل شهرداری نشده است به پیشنهاد یکی از اعضای شورا ، لایحه شهرداری برای بررسی بیشتر و سایر تمهید مقدمات به کمیسیون عودت داده شد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان