انحصارگرایی در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی شکسته شده است

انحصارگرایی در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی شکسته شده است

پنجشنبه, 05 اسفند,1400

انحصارگرایی در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی شکسته شده است

مینا نهامین سخنگوی شورای شهر اردبیل

مینا نهامین سخنگوی شورای شهر اردبیل:
انحصارگرایی در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی شکسته شده است.

🔻عضو شورای شهر اردبیل گفت: واگذاری تابلوهای تبلیغاتی از طریق مزایده به کانون های فعال انحصار در این حوزه را شکسته است.

🔹️مینا نهامین در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: واگذاری تابلوها در سال های گذشته اختلاف بین شهرداری و فعالان این حوزه را به همراه داشته است که برای جلوگیری از این حاشیه سازی ها طرح ساماندهی و واگذاری تابلوها از طریق مزایده در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفته است.

🔹️وی خاطرنشان کرد: با نظر کارشناسی و حقوقی انتظار می رود اختلافات گذشته به حداقل برسد و بهره برداری مناسبی را از تابلوهای تبلیغاتی شاهد باشیم.

🔹️سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: نباید کانون های تبلیغاتی برنده شده در این مناقصه تابلوها را به سایر افراد واگذار کرده و در این زمینه سوءاستفاده های نامناسبی را شاهد باشیم.

🔹️نهامین افزود: با واگذاری اصولی این تابلوها اعم از کانون های بومی و غیربومی تلاش می کنیم تا جلوی انحصارگرایی گرفته شده و شرکت های توانمند با الویت بومی بتوانند اقدامات موثری را انجام دهند.

🔹️وی ادامه داد: امیدواریم از سال آینده با همکاری سازمان زیباسازی و فضای شهری با واگذاری این تابلوها به کانون های تبلیغاتی باتجربه پیام ها و تبلیغات نشاط آور اجتماعی طراحی و نصب شده تا مردم بعد از ایام کرونا که روحیه تضعیف شده ای دارند به نشاط و سرزندگی برسند.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: باید این تابلوها به محل نصب پیام های شهری با هدف آگاهسازی شهروندان منجر شده و شهروندان نیز از این پیام ها استفاده کنند.

انتهای پیام
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان