انتقاد عضو شورا از تخلف پیمانکاران شهرداری اردبیل

انتقاد عضو شورا از تخلف پیمانکاران شهرداری اردبیل

پنجشنبه, 13 مهر,1396

انتقاد عضو شورا از تخلف پیمانکاران شهرداری اردبیل

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل به نقل از خبرگزاری ساوالان خبر یعقوب عزیزاده در جلسه رسمی شورای شهربا اشاره به برخی تخلفات توسط پیمانکاران شهرداری، افزود: شهردار باید در این زمینه به صورت شفاف وروشن پاسخگو باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: به دلیل ضعف نظارت نزدیک به ۲ میلیارد تومان پروژه اجرا شده که در هر دو مرحله کار به شکل غیرقانونی و با ترک تشریفات انجام شده است که ما از شهردار می خواهیم جلوی چنین تخلفاتی را با افزایش توان نظارتی بگیرد.

ایشان ضرورت جلوگیری از بروز چنین تخلفاتی را یادآور شد و بیان داشت: بنده به صراحت اعلام می کنم که مجموعه شهرداری در پروژه تامین مصالح کارخانه آسفالت قدیمی شهرداری یا در خواب غفلت بوده و یا دست های آلوده ای در این بین است که می خواهند به نفع پیمانکار از شورا مجوز ترک تشریفات بعد از انجام کار را بگیرند که شهردار اردبیل باید به صراحت در این زمینه نظر خود را اعلام کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهراردبیل گفت: باید بساط ترک تشریفات جز موارد استثنائی و خاص در واگذاری پروژه ها گرفته شود چرا که فرآیند ترک تشریفات منفذ رخنه و برخی تخلفات را برای عده ای پیمانکاران باز می گذارد.

ایشان اظهار کرد: تعریض معابر شهری و عقب نشینی چهار، هشت و یا ۱۰ متری در کوچه ها و یا خیابان ها موضوع مهمی نیست که وقت شورا صرف پرداختن به چنین مباحثی شود در حالی که ما با انتخاب دو نفر نماینده می توانیم در این زمینه به نامه های ارجاع شده به شورا پاسخ دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اردبیلبا بیان اینکه وقت شورا را به طرح چنین مسایل بی اهمیت نباید درگیر کرد بیان داشت: در این زمینه شهرداری کارشناسان و متخصصین خود را دارد که به راحتی می توانند در باب تعریض و یا عقب نشینی نظر داده و تصمیم گیری کنند و دقیقا نیاز نیست که شورا جلسات رسمی و یا کمیسیون های خود را صرف چنین اموراتی کند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان