افزایش ۵ برابری آسفالت ریزی معابر در مناطق کم برخوردار

افزایش ۵ برابری آسفالت ریزی معابر در مناطق کم برخوردار

ﺳﻪشنبه, 13 دی,1401

افزایش ۵ برابری آسفالت ریزی معابر در مناطق کم برخوردار

عضو شورای شهر اردبیل در نشست با دبیران احزاب مطرح کرد

عضو شورای شهر اردبیل در نشست با دبیران احزاب مطرح کرد؛

✅افزایش ۵ برابری آسفالت ریزی معابر در مناطق کم برخوردار

🔹ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل گفت: در سال جاری عملیات آسفالت ریزی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر بیش از 5 برابر نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته است.

🔹 وی در خصوص انتقاد و گلایه دبیران احزاب از شورا و شهرداری اردبیل گفت: شورا و شهرداری از وظایف خود نمی‌تواند فراتر برود و در چارچوب قانون مشخص نقش خود را ایفا میکند. صرفا نظارت بر عملکرد شهرداری وظیفه شورای شهر است.در دور ششم شورا تلاش شده است تا با فراهم سازی بستری سالم و دور از تخلفات اداری خدمات شهری برای شهروندان ارائه شود.

🔹صفری با اشاره به اینکه یکی از مطالبه های احزاب این بود تا کمیسیون ماده 100 بعنوان گلوگاه تخلفات مالی به کل باید حذف شود؛ گفت: شهرداری با ارایه پروانه ساخت، میزان متراژ قابل ساخت را تعیین میکند و مشخص میکند که اگر صاحبی ملکی بیش از اندازه متراژمشخص شده اقدام به ساخت وساز کند در صورت همسایه شاکی باشد باید تخریب و در غیر این صورت باید جریمه پرداخت کند. در واقع کمیسیون ماده 100 برای پیشگیری از تخلفات در ساخت و ساز است.

🔹وی در خصوص توسعه مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر نیز تصریح کرد: شورای شهر درخصوص ساخت و ساز در این منطقه علاوه بر اینکه ۲۰ درصد تخفیف برای صدور پروانه، ۲۰ درصد برای کوچه های زیر ۱۲ متر و ۳۰ درصد در زمان تخفیفات که در مجموع ۷۰ درصد تخفیف ارایه میدهد؛ بلکه مالکانی که از مقدار صد متری  که ۶۰ متر مجوز ساخت داشتند مجاز به ساخت ۸۰ متر هستند.

🔹عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: برای بازگشایی در منطقه ۴ و مناطق کم برخوردار برای معابری که نیاز به تعریض دارد بارها شهرداری به صاحبان ملک جهت توافق پیشنهاد و تذکرات لازم را داده اند؛ اما متاسفانه شهروندان همکاری نمی کنند.

🔹صفری گفت: چند مغازه باقی مانده در راستای تعریض پل داروپخش با استفاده از ماده 9 تعیین تکلیف شده و در سید صدرالدین  نیز ۲ ملک باقی مانده توسط راه و شهرسازی در حال توافق و تعریض است.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان