✅افزایش رقم بودجه ۱۴۰۲ منطقی نیست  ✅برنامه  و بودجه مشخصی برای تعیین تکلیف باغ شریعت وجود ندارد

✅افزایش رقم بودجه ۱۴۰۲ منطقی نیست   ✅برنامه  و بودجه مشخصی برای تعیین تکلیف باغ شریعت وجود ندارد

دوشنبه, 22 اسفند,1401

✅افزایش رقم بودجه ۱۴۰۲ منطقی نیست  ✅برنامه  و بودجه مشخصی برای تعیین تکلیف باغ شریعت وجود ندارد

🔺عضوشورای شهر اردبیل

🔺عضوشورای شهر اردبیل: 

✅افزایش رقم بودجه ۱۴۰۲ منطقی نیست

 ✅برنامه  و بودجه مشخصی برای تعیین تکلیف باغ شریعت وجود ندارد

🔹سید هاشمی عضو شورای شهر اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر در خصوص صدور مجوز برای لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل گفت: بودجه ۱۴۰۲ دارای نقاط قوت و ضعف است. این بودجه با تاکید بر بودجه عمرانی و کاهش هزینه‌های جاری مصوب شده و سعی شده حدالاامکان هزینه های جاری کاهش یابد.
 🔹وی ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و آرزوی داشتن سالی پر از خیر و برکت و نشاط و آرامش برای شهروندان و مردم شریف اردبیل گفت: بودجه ۲ هزار میلیاردی که مصوب شد؛ حاصل بررسی و تلاش شبانه روزی یک ماهه اعضای شورای شهر است که از شهردار اردبیل درخواست داریم نسبت به عملیاتی شدن برخی موضوعات مهم و مطرح شده در جلسات بررسی بودجه توجه ویژه ای داشته باشد.

 🔹عضو شورای شهر اردبیل مطرح کرد: وضعیت شهر اردبیل از لحاظ سیما و منظر شهری بسیار ضعیف است، نیاز است در این حوزه اقدامات اساسی انجام شود. از امور مالی شهرداری درخواست می شود با تزریق به موقع بودجه شاهد تغییر و تحولاتی در مبلمان شهری باشیم.

🔹 وی به همچنین به کمبود علایم و تابلوهای راهنمایی رانندگی اشاره کرد و گفت:به این موضوع نیز باید نگاه ویژه داشته باشیم.

 🔹سیدهاشمی تصریح کرد: در بازگشایی های معابر، ردیف مناسبی برای تملک املاک حریم پل آقاباقر، سیدصدرالدین، نیایش برای اتصال به شهرک های ساحلی، پل بسیج و دیگر محلات اردبیل که نیاز به بازگشایی دارند اختصاص یافته است تا در سال آتی انجام و به اتمام برسد.

🔹 مشاور طرح جامع حمل و نقل مسافر شهری گفت: اردبیل مشکل ترافیک دارد وبه عنوان کلانشهر با خیابان های قدیمی و معابر باریک نیاز به مدیریت ترافیک دارد. در جلسه ای طرح جامع حمل و نقل شهر اردبیل مطالعه شد و در حوزه حمل و نقل تصمیم‌های خوبی گرفته خواهد شد.

🔹وی با تاکید بر هوشمندسازی امورات شهری است بویژه در حوزه حمل و نقل عمومی، ترافیک، هوشمند سازی و پارک حاشیه ای در مرکز شهر؛ افزود: مرکز کنترل ترافیک که مجهز به مانیتورینگ هست در ماه پیش افتتاح شد و میتواند در کاهش ترافیک موثر باشد. 
🔹 سیدهاشمی همچنین با اشاره به هوشمند کردن خدمات الکترونیکی و صدور پروانه به صورت پایلوت در یک منطقه گفت:برای این امرباید اهتمام و اراده داشته باشیم.

🔹وی عنوان کرد: ارتقا تجهیزات و ایستگاههای آتش نشانی، فراهم کردن زیرساختهای ورزشی برای بانوان،توسعه ورزش شهروندی،ارتقا نشاط اجتماعی از دیگر برنامه هایی است که در بودجه مورد توجه قرار گرفت.
🔹رییس کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شهری تصریح کرد: این بودجه دارای نقاط ضعفی نیز می باشد. به طور مثال برای تکمیل تقاطع های غیر همسطح بودجه مصوب بسیار کم و حالت شعاری دارد. پل حافظ و پل آقاباقر با این بودجه قابلیت عملیاتی شدن در سال آینده را ندارد. بودجه ۱۲۵ میلیارد شاید فقط برای پل نیایش و پل بسیج کافی باشد.

🔹  وی گفت: در حوزه تعیین تکلیف باغ شریعت بودجه ای در این موضوع گذاشته نشده است. با بی‌برنامه‌گی خاص در این خصوص پیش می رویم. یا برنامه نداریم یا اراده نداریم.بایستی تکلیف باغ شریعت مشخص شود.

 🔹عضوشورای شهر اردبیل با بیان اینکه افزایش رقم بودجه ۱۴۰۲ به نظر منطقی نیست؛ افزود: این که تمام مشکلات شهر را بخواهیم در عرض یک سال حل کنیمدرو از انتظار است.

🔹وی گفت: از دیگر نقطه ضعف که نیاز است برای سال های آتی رفع شود عدم وجود برنامه مدون برای برون سپاری است که منطبق با سیاست‌های ابلاغی رهبری برابر اصل چهل و چهارم است. تمامی معاونین و مدیران شهرداری در صدد هستند تمامی اقدامات را از خرید ماشین آلات گرفته تا غیره خودشان انجام دهند. این بدین معنی است یا نحوه بهره برداری از بخش خصوصی را بلد نیستیم ویا اعتماد نداریم که در هر دو حالت دچار خسران هستیم.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان