ارزیابی مجدد بهای املاک توافق شده در سالهای ماضی ضروری است / بازگشایی بیش از ۳ معابر شهری مصوب شد

ارزیابی مجدد بهای املاک توافق شده در سالهای ماضی ضروری است / بازگشایی بیش از ۳ معابر شهری مصوب شد

پنجشنبه, 17 آذر,1401

ارزیابی مجدد بهای املاک توافق شده در سالهای ماضی ضروری است / بازگشایی بیش از ۳ معابر شهری مصوب شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل:
ارزیابی مجدد بهای املاک توافق شده در سالهای ماضی ضروری است
بازگشایی بیش از ۳ معابر شهری مصوب شد
️سلامت صفری روز پنجشنبه در پنجاه و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تسلیت یوم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تصریح کرد: از چندین سال قبل شهرداری با تعدادی از مالکین توافقاتی داشته ولی تاکنون حق و حقوق آنهارا پرداخت نکرده است. تعدادی زیادی از این پرونده ها در واحدهای املاک وحقوقی انباشته شده و این امر علاوه بر سرگردانی شهروندان به یک معضل تبدیل شده است.
️وی با اشاره به بررسی لایحه تجدید ارزیابی املاک باموضوع توافقات منعقده در سالهای ماضی در این جلسه افزود: با رای اعضای شورای شهر مصوب شد که ارزش و قیمت املاک این شهروندان مجددا ارزیابی شود و تسویه حسابها به روز شود و این امر در صورتی محقق خواهد شد که کمیته تطبیق نیز موافقت کرده تا یک مشکل چندین ساله حل شود.
️عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با تاکید بر اینکه احداث وایجاد پارکینگ ماشین آلات سنگین در خارج از شهر و ورودیهای شهر یکی از اولویتهاست؛گفت: ایجاد و احداث پارکینگ ماشین الات در دروازه استاراجنب استادیوم علی دایی از مصوبات مهم این جلسه بود که مقرر شد سرمایه گذار مجوزی که از شهرداری میگیرد زمین و کل هزینه احداث را برعهده داشته و با پرداخت ۱۰ درصد از درآمد پروژه به شهرداری به مدت ۱۵ سال پارکینگ را مدیریت کند.
️ سلامت صفری ادامه داد: لایحه مربوط به حمایت از زندانیان اردبیل شامل رایگان بودن هزینه تفکیک و عوارضات زمین واقع در میراشرف و امتیاز یک باب دکه مورد تصویب قرار گرفت.
️ سخنگوی شورای شهر اردبیل همچنین به تصویب اکثر پیشنهادات شورای نامگذاری معابر شهری اشاره کرد و افزود: در این جلسه باتغییر نام پل بسیج و پل نیایش و پل قدس مخالفت گردید.
️وی گفت: همچنین در جلسه فوق لوایح تملک و تعویض خیابان ۱۸ متری راه نیار، تعریض خیابان ۱۲ متری واقع در سرچشمه کوی طوی و تعریض خیابانهای ۱۲ و ۱۶ متری واقع در بالاباغمیشه مورد تصویب قرار گرفت.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان