اخذ مطالبات شهرداری از دیگر سازمان‌ها، وظیفه‌ی شرعی شورا است

اخذ مطالبات شهرداری از دیگر سازمان‌ها، وظیفه‌ی شرعی شورا است

جمعه, 19 خرداد,1402

اخذ مطالبات شهرداری از دیگر سازمان‌ها، وظیفه‌ی شرعی شورا است

عضو شورای شهر اردبیل

✅اخذ مطالبات شهرداری از دیگر سازمان‌ها، وظیفه‌ی شرعی شورا است

🔹مینا نهامین عضو شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری اردبیل گفت: مطالبات مناسبی از دیگر نهادها دارد که احیای آنها وظیفه‌ی شرعی شورا و شهرداری است.

🔹وی گفت: در سالهای گذشته شهرداری اردبیل مطالبات نقد و ملک از دیگر سازمان ها داشته است که نیاز است با همت مصاعف شورا، شهرداری، واحد حقوقی و درآمد نسبت به شناسایی و احیای این مطالبات اقدام شود

🔹 عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: مطالباتی که از تامین اجتماعی یا تربیت بدنی یا املاکی که در اختیار دیگر نهادها است و اموال شهرداری است باید وصول شود چرا که هیچ اداره ای ریالی به مطالبات خود از شهرداری چشم پوشی نمی کند

🔹نهامین همچنین افزود: همان گونه که طبق قانون مولد سازی که زمین های و اموال راکد ادرات  به صلاحدید همان ادارات واگذار می شود، زمین های غیرضروری اداراتی که به شهرداری بدهی دارد به نطر خودشان معرفی می‌شود تا تسویه صورت گیرد.

🔹 وی گفت: پیشنهاد داریم درامد زمین های دریافتی از تربیت بدنی صرف هزینه های پایدار و تثبیت شده ی ورزش عمومی در شهر شود ولی تسویه ی مالی صورت بگیرد.

✅وضعیت  تحویل و آماده سازی تمامی شهرک های اردبیل تعیین تکلیف شود

🔹 نهامین همچنین در ادامه گفت: بسترسازی قانونی برای خدمات رسانی کامل به همه‌ی شهرک های موجود در اردبیل، بایستی  انجام شود.

🔹عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: مردمی که در شهرک های جدید زندگی می کنند نباید معطل صورتجلسه و تصمیمات بالادستی باشند و هر چه سریعتر متولی اماده سازی و تحویل همه‌ی شهرک ها مشخص و انجام شود

🔹وی گفت: وضعیت شهرک ها برای مردم عذاب اور هست و میزان درخواست ها برای بهبود شرایط مردم قابل توجه است که بایستی خدمات رسانی با توافقات مسئولان ارشد انجام شود و مردمی که نقشی در کیفیت زندگی شان ندارد،  معطل خدمات نشوند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان