اختصاص ۶۱ درصدی بودجه ۱۴۰۲ به توسعه عمرانی / شهرداری از اعتبارات دولتی برای پروژه های عمرانی بهره بگیرد

اختصاص ۶۱ درصدی بودجه ۱۴۰۲ به توسعه عمرانی  / شهرداری از اعتبارات دولتی برای پروژه های عمرانی بهره بگیرد

چهارشنبه, 12 بهمن,1401

اختصاص ۶۱ درصدی بودجه ۱۴۰۲ به توسعه عمرانی / شهرداری از اعتبارات دولتی برای پروژه های عمرانی بهره بگیرد

زهرا قدیمی در آیین تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری به شورای شهر اردبیل

زهرا قدیمی در آیین تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری به شورای شهر اردبیل:

✅اختصاص ۶۱ درصدی بودجه ۱۴۰۲ به توسعه عمرانی

✅شهرداری از اعتبارات دولتی برای پروژه های عمرانی بهره بگیرد

🔹عضو شورای شهر اردبیل گفت: شایسته است شهرداری در راستای توسعه و عمران شهری و رفع مشکلات کلانِ شهری در سال ۱۴۰۲ از اعتبارات دولتی برای پروژه های عمرانی،خدماتی و حمل و نقل و  ... بمانند سال ۱۴۰۱ بهره بگیرد.

🔹زهرا قدیمی امروز در آیین تقدیم لایحه بودجه شهرداری به شورا که باحضور نماینده ولی فقیه در اردبیل،استاندار اردبیل و یگر مسئولان استانی و مدیران شهری در فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل برگزار شد؛ تصریح کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود که نزدیک به ۷۰ درصد این بودجه محقق شده و پیش بینی میشود که در ایام دهه فجر نیز بالای ۹۰ درصد بودجه محقق شود.

🔹وی با بیان اینکه در روزهای گذشته نیز متمم بودجه ۱۴۰۱ توسط اعضای شورای شهر بررسی و تصویب شد؛ افزود: تعرفه سال ۱۴۰۲ نزدیک به یک ماه است که در حال بررسی است و روزهای پایانی را سپری می کند.

🔹قدیمی با بیان اینکه امروز بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری با افزایش ۳۶ درصدی به مبلغ یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تقدیم شورا شد؛بیان کرد: از این مبلغ ۳۹ درصد به هزینه های جاری و مابقی در بخش عمران تزریق خواهد شد.

🔹عضو شورای شهر اردبیل اظهار کرد: همواره انجام پروژه های بزرگ و اولویت دار در شهر مورد تاکید است.

🔹وی عنوان کرد:خدمت رسانی به شهروندان از طریق سامانه های الکترونیکی، افزایش سرانه فضای سبز، رفع گره های ترافیکی در شهر و توسعه زیرساختهای عمرانی و موارد دیگر که باعث رشد و تعالی شهر و رضایت شهروندان باشد  در بودجه 1402 مدنظر است.

🔹قدیمی با بیان اینکه شورا همیشه در کنار شهرداری و شهردار است؛ تصریح کرد: رویکرد دور ششم شورا توسعه متوازن مناطق و محلات شهری است.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان