احسان از بيت‌المال شايسته نيست.

احسان از بيت‌المال شايسته نيست.

ﺳﻪشنبه, 03 خرداد,1401

احسان از بيت‌المال شايسته نيست.

ابراهیم صفری عضو شوراي شهر اردبيل

ابراهیم صفری عضو شوراي شهر اردبيل:
احسان از بيت‌المال شايسته نيست.

🔻رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت: احسان و بخشش از بيت‌المال شايسته نيست و بهتر است تخفيفات در چارچوب قانوني انجام شود.

🔹️ابراهيم صفري در جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل اظهار كرد: در حالي كه شهرداري اردبيل در پرداخت حقوق كاركنان و كارگران خود با مشكلات سختي روبه‌روست، شايسته نيست در چنين وضعيتي ما بذل و بخشش‌هاي نابجا و بي‌حد و حصري داشته باشيم.

🔹️وي تصريح كرد: احسان و بخشش از بيت‌المال شايسته نيست و ما اگر مي‌خواهيم در اين زمينه در چارچوب قوانين و مقررات كاري بكنيم، بايد مستندات دقيق و درستي را داشته باشيم.

🔹️عضو شوراي اسلامي شهر اردبيل در مورد احداث پاركينگ خودروهاي سنگين در شهر اردبيل گفت: توقف خودروهاي سنگين در داخل شهر مشكلات و دغدغه‌هايي را براي شهروندان به وجود آورده و ضروري است به سرعت اين مشكل با احداث توقفگاه و يا پاركينگ مجهز برطرف شود.

🔹️ابراهیم صفري ضرورت همكاري بخش خصوصي را در اجراي اين پروژه يادآور شد و افزود: در كنار احداث پاركينگ وسائط نقليه سنگين، بهتر است در چند نقطه شهر محل فعاليت وانت‌بارها و نيسان‌ها با ساماندهي درست انجام شده و اطلاع‌رساني براي عموم هموطنان انجام شود.

🔹️وي ضرورت همكاري پليس، دستگاه قضا و مجموعه شهرداري را در اجراي درست اين طرح يادآور شد و خاطرنشان كرد: بعد از شناسايي هويت صاحبان وانت‌بار و نيسان، بهتر است فعاليت آنها در يك مكان مناسب و در قالب بازار روز ميوه و تره‌بار انجام شود.

🔹️ابراهیم صفري ضرورت حل مشكل رانندگان استيجاري را يادآور شد و اضافه كرد: با توجه به هزينه سنگين فعاليت خودرو و تعميرات آن متناسب با شرايط اقتصادي، بهتر است حقوق اين رانندگان افزايش پيدا كند.

🔹️وي به نشست اخير رؤساي شوراهاي استان در گرگان اشاره كرد و ادامه داد: تجربه خوبي را در يكي از استان‌هاي كشور در ساماندهي قولنامه به انجام رساندم تا براي هميشه مشكل زمين‌هاي قولنامه‌اي برطرف شود.

🔹️ابراهیم صفري بيان كرد: در قالب اين طرح با همراهي شوراي حل اختلاف و 2 نفر شاهد مراحل ثبت اين اراضي به زمين‌هاي با اسناد رسمي فراهم شده است.

🔹️وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: براي حل مشكل كمبود پاركينگ در شهرها نيز سعي كردند تا محوطه مدارس را به پاركينگ عمومي تبديل و در طبقات بالاتر واحدهاي آموزشي اجرايي و عملياتي شود.

انتهای پیام/
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان