آیین نامه انضباطی برای تاکسیهای درون شهری تدوین میشود

آیین نامه انضباطی برای تاکسیهای درون شهری تدوین میشود

پنجشنبه, 29 دی,1401

آیین نامه انضباطی برای تاکسیهای درون شهری تدوین میشود

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر اردبیل

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر اردبیل: 

✅آیین نامه انضباطی برای تاکسیهای درون شهری تدوین میشود

🔹رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر اردبیل از تدوین آیین نامه انضباطی برای سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل با هدف نظارت مطلوب برعملکرد تاکسیها در سطح شهر خبر داد.

🔹دکتر سیدهاشمی در جلسه رسمی شورای شهر گفت: آیین‌نامه انضباطی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل(تاکسیرانی) از سال ۸۹ تدوین شده و هیچگونه بروز رسانی انجام نشده است که ضروری بود جهت نظارت مطلوب بر عملکرد تاکسیها آیین نامه جدید تدوین شود.

🔹وی گفت: از آنجایی که اعضای شورای شهر اردبیل در راستای صیانت از جان،مال و آبروی شهروندان با حساسیت بیشتری نسبت به تدوین این آیین نامه تاکید داشتند؛ خوشبختانه امروز در جلسه رسمی با موافقت اعضا، مجوز تدوین آیین نامه اجرایی و قوانین و مقررات انضباطی برای تاکسیها صادر شد.

🔹عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: با اجرای قوانین این آیین نامه تاکسی ها ملزم هستند در مسیرهای تعیین شده نسبت به ارائه خدمت با کیفیت با رعایت شئونات اسلامی و اجتماعی و اخلاق حرفه ای اقدام کنند.

🔹سیدهاشمی بیان کرد: رسیدگی به تخلفات رانندگان از جمله عدم حمل و نقل مسافر، ارتکاب جرم در حین تاکسیرانی، عدم رعایت شئونات اسلامی، عدم رعایت نرخ‌های مصوب، تکرار تخلفات راهنمایی رانندگی و دیگر تخلفات در چارچوب این آیین‌نامه رسیدگی و بررسی خواهد شد.
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان