آرامش باغ بهشت را در شورابیل به هم نزنیم

آرامش باغ بهشت را در شورابیل به هم نزنیم

شنبه, 01 مرداد,1401

آرامش باغ بهشت را در شورابیل به هم نزنیم

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر اردبیل

‍ 🔵رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر اردبیل: آرامش باغ بهشت را در شورابیل به هم نزنیم.

 

🔻عضو شورای شهر اردبیل گفت: فضای آرام و دنجی که در باغ بهشت شورابیل مهیا شده نباید با تعدد دستگاه های شهربازی به هم بخورد.

 

🔹️زهرا قدیمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل فلسفه شکل گیری باغ بهشت را ایجاد یک فضای آرام و کم هیاهو برای خانواده ها اعلام کرد و گفت: نباید با انواع دستگاه های شهربازی باغ بهشت را پرهیاهو کنیم بلکه بهتر است درست و سنجیده در این منطقه عمل کرده و فضای بکر و آرامبخش برای شهروندان فراهم آوریم.

 

🔹️زهرا قدیمی خاطرنشان کرد: به صورت شفاف نوع قرارداد در این لایحه اعم از بی او تی و یا ای پی سی مشخص شده و بهتر است با ارجاع لایحه به کمیسیون بررسی های بیشتر در این حوزه در دستور کار قرار گیرد.

 

🔹️عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: در نوع قرارداد ای پی سی در کنار طراحی و نصب بهره برداری نیز از سوی سرمایه گذار انجام می شود که انتظار می رود بحث محوطه سازی نیز در این زمینه در دستور کار قرار گیرد.

 

🔹️قدیمی افزود: در کنار مجموعه شورابیل در سایر شهربازی های پارک ها و محلات مختلف نیز بهتر است نوع قراردادها شفاف و تجهیزات دستگاه های بکارگیری شده از استانداردهای مناسب برخوردار باشد.

 

🔹️وی پرداخت بدهی به تامین اجتماعی را در ارائه خدمات مطلوب تر به کارگران و پرسنل شهرداری یادآور شد و بیان کرد: با تعامل شهردار اردبیل با مسئولان تامین اجتماعی امیدواریم در کوتاهترین زمان تسویه بدهی و اصلاح فرآیندها را شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/

 

🌐 @ard_sh6

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان