پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در پی حمله تروریستی شهر اهواز

یکشنبه, 01 مهر,1397

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در پی حمله تروریستی شهر اهواز

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در پی حمله تروریستی شهر اهواز

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون


«همزمان با سالگرد آغاز هشت‌ سال جنگ تحمیلی، بار دیگر شاهد تحرکات ایادی داخلی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی بودیم که با حمله تروریستی و تیراندازی به سمت شهروندان بی‌دفاع و سربازان در رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز سعی بر ایجاد رعب و وحشت و تفرقه میان ملت سرافراز ایران داشتند.
این تحرکات در ادامه فشارهای اقتصادی و رسانه‌ای است که با هدف تسلیم جمهوری اسلامی ایران دربرابر زیاده‌خواهی‌های قدرت‌های استکباری صورت می‌گیرد.
بی تردید مقاومت و ایستادگی مردم و نظام در برابر گروه های تروریستی و جریانات افراطی و تکفیری و همه توطئه ها و دشمنی ها را که با حمایت و پشتیبانی امریکا، رژیم صهیونیستی و برخی حامیان مرتجع منطقه، تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی و ملت های مظلوم منطقه و ایران اسلامی را نشانه رفته اند به شکست کشانده و یقینا این حرکت رذیلانه و ناجوانمردانه نیز با پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.
اینجانب شهادت مظلومانه این عزیزان را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ و شریف ایران و خانواده‌های این شهیدان عزیز تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای این عزیزان صبر جزیل و علوّ درجات برای شهیدان مسألت می‌نمایم که خون پاک آنان ملت و نظام ایران را در پاسداشت آرمان ها و مقابله با هر گونه توطئه دشمنان منسجم تر و محکم تر خواهد نمود.

علیرضا پوستی
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 8
495
کلیه بازدیدها 866753
دی ان ان