نایب رئیس شورای شهر اردبیل: نظارت شورا در سال جدید تقویت می‌شود نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: نظارت‌ها و بازدیدهای اعضای شورای شهر اردبیل در سال جدید از اجرای پروژه‌ها و طرح‌های شهرداری اردبیل تقویت

پنجشنبه, 05 فروردین,1395

نایب رئیس شورای شهر اردبیل: نظارت شورا در سال جدید تقویت می‌شود نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: نظارت‌ها و بازدیدهای اعضای شورای شهر اردبیل در سال جدید از اجرای پروژه‌ها و طرح‌های شهرداری اردبیل تقویت

لیلا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، ‌اظهار کرد: پیشنهاد کردیم تا در سال جدید روزهای سه‌شنبه را به صورت هفتگی به بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های اجرایی مناطق مختلف شهرداری اردبیل اختصاص دهیم تا در سال‌ پایانی شورای چهارم نسبت به ارائه کارنامه‌ای مناسب به مردم بتوانیم در روند اجرایی پروژه‌ها تسلط بیشتری را داشته باشیم. 
وی تصریح کرد: شورای چهارم باید در سال جدید با همراهی شهرداری اردبیل تلاش جدی‌تری را انجام دهد تا کارها از همان روزهای نخست کاری سال جدید با قوت و قدرت در حوزه‌هایی همچون فضای سبز، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، آسفالت‌ریزی، پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری و... با دقت و قوت بیشتر ادامه پیدا کند تا با نظارت‌های مستمر شورای شهر امکان پیشرفت و توسعه فعالیت‌ها به شکل مطلوب فراهم آید. 
نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در سال جدید احداث و توسعه پارک بانوان که اعتبار مناسب آن نیز تصویب شده در دستور کار قرار می‌گیرد و ما امیدواریم با راه‌اندازی پارک بانوان در چهار منطقه شهرداری طی سال‌های آینده بتوانیم به بخش عظیمی از درخواست‌ها و مطالبات مردم پاسخی شفاف‌تر و روشن‌تر بدهیم. 
ایشان از تحقق نیافتن بودجه پیش‌بینی شده از محل جذب منابع دولتی به شهرداری اردبیل افزود: در این زمینه نیز برخی بی‌توجهی‌ها و غفلت‌ها انجام شده تا شهرداری که در جذب منابع، اعتبارات و درآمدهای خود دچار مشکلاتی بود از این محل نیز دچار تنگنا و مضیقه شود. 
وی اضافه کرد:‌ باید در سال جدید براساس بودجه 296 میلیارد تومانی شهرداری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را به عنوان یک اولویت مدنظر قرار دهیم و تلاش‌مان بر پیگیری بسیاری از مطالبات و فعالیت‌های بر زمین مانده باشد تا رضایت هموطنان فراهم آید. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 12
345
کلیه بازدیدها 866336
دی ان ان