نائب رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد: تکمیل پروژه‌های شورابیل با تزریق اعتبارات جدید

پنجشنبه, 03 مرداد,1398

نائب رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد: تکمیل پروژه‌های شورابیل با تزریق اعتبارات جدید

نائب رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد:
تکمیل پروژه‌های شورابیل با تزریق اعتبارات جدید
نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: اعضای شورای شهر اردبیل با لایحه افزایش اعتبارات مربوط به تکمیل پروژه‌های گردشگری شورابیل موافقت کردند تا در فصل کاری زمینه تکمیل و بهره‌برداری از آنها فراهم آید.
حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل پارک نور، دیوار پیام نور، المان مزار شهدای گمنام، مرمت و بازسازی این مجموعه ارزشمند، استودیوی شورابیل و باغ بهشت است که با اصلاح بودجه به شهرداری اجازه داده شد تا با افزایش اعتبارات نسبت به تکمیل این مجموعه‌ها اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: ما روند توسعه خوبی را در شورابیل شاهد هستیم و قطعا با افزایش اعتبارات پروژه‌های جذاب گردشگری در این منطقه به سرعت عملیاتی شده و در کنار شهروندان گردشگران و مسافران می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.
نائب رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: شورای شهر اردبیل علاوه بر کمک به مجموعه‌های خیریه، تشکل‌های مردم نهاد و عام‌المنفعه این بار با اهدای زمین 325 مترمربعی به کمک انجمن حمایت از زندانیان شتافت تا از قبل این هبه زمینه برای حمایت و همراهی خانواده‌های زندانیان نیازمند فراهم آمده و این مجموعه با تدابیر مناسب در کسب درآمد پایدار بتواند از این خانواده‌ها حمایت کند.
فتحی بیان کرد: براساس توافقی که اخیرا شورا و شهرداری اردبیل با آب و فاضلاب شهری انجام دادند قرار شد، با اعمال 25 درصد تخفیف در حفاری‌ها عملیات آبرسانی به شیخ کلخوران انجام شود تا ساکنان این منطقه بتوانند از آب شرب سالم و پایدار شهری استفاده کنند.
وی افزود: در نقطه مقابل همکاری شهرداری با آب و فاضلاب شهری قرار شد آبفای شهری استان نیز نسبت به جابجایی خط لوله آب در خیابان عطایی و همچنین عملیاتی شدن لوله آب در اطراف موزه دفاع مقدس و حفاری مورد نظر در این مسیر اقدام سریع را انجام دهند.
نائب رئیس شورای شهر اردبیل با ابراز خرسندی از پیوستن اردبیل به جمع شهرهای گردشگری جهان و دعوت از شهردار به مجمع جهانی شهرهای گردشگری دنیا ابراز کرد: قرار شد دو نفر از اعضای شورای شهر نیز به همراه شهردار در این اجلاس حضور پیدا کنند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 8
456
کلیه بازدیدها 866931
دی ان ان