لزوم رعایت حق شهروندان در تملک های شهرداری

شنبه, 09 دی,1402

لزوم رعایت حق شهروندان در تملک های شهرداری

سید ناصر حسینی عضو شورای شهر اردبیل

سید ناصر حسینی عضو شورای شهر اردبیل:

 لزوم رعایت حق شهروندان در تملک های شهرداری

توافق کنندگان پشت درهای معاونت مالی و مدیریت املاک نمانند

سیدناصرحسینی عضو شورای شهر اردبیل در ۹۵ امین جلسه رسمی شورای شهر در خصوص روش تملک شهرداری و  توافق با شهروندان گفت: یکی از دلایلی که شهروندان نسبت به توافق باشهرداری اقدام نمیکنند و در این راستا رغبتی برای توافق نشان نمیدهند وجود یک سری پیچ وخم های اداری و عدم دریافت به موقع حق و حقوق خود از شهرداری است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اصل در توافقات و هرگونه تملک توسط شهرداری جلب رضایت شهروندان است؛ افزود: اینکه واحد املاک شهرداری بعد از توافق و قرارداد، شهروندان را به واحد مالی ارجاع میدهد و توافق کنندگان پشت درهای معاونت مالی ماهها و سالها بلاتکلیف می مانند ، این امر شایسته نیست.

حسینی تاکید کرد: بایستی چنین پرونده هایی که سالهاست بلاتکلیف مانده اند و به مدیران امروز به ارث رسیده تعیین تکلیف شوند و اعضای شورای شهر با فراهم کردن زمینه ای مناسب به شهروندان جهت تحقق حقوق خود کمک کنند.

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به تلاشها و زحمات مدیر محترم املاک خواستار این شده که بایستی از امروز واحد املاک شهرداری نسبت به تعیین و تکلیف چنین پرونده هایی اقدام کند؛  ادامه داد: تشویق شهروندان به توافق و بازگشایی های لازم نیازمند همکاری و تعامل شهرداری است و لذا این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 3
191
کلیه بازدیدها 811911
دی ان ان