فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل: تعامل پلیس با شورا و شهرداری زمینه ارتقای خدمات شایسته و مطلوب را برای شهروندان فراهم می آورد.

پنجشنبه, 23 شهریور,1396

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل: تعامل پلیس با شورا و شهرداری زمینه ارتقای خدمات شایسته و مطلوب را برای شهروندان فراهم می آورد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل سردار حسین عبدی در نشست با اعضای شورای شهر اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل جزو استان های امن کشور است به طوری که شاخص های امنیت در این استان به شکل کامل برقرار شده است.

ایشان با بیان اینکه تعامل پلیس با شورا و شهرداری زمینه ارتقا و توان افزایی خدمات شهری را برای شهروندان فراهم کرده است بیان کرد: در برنامه ششم توسعه و در شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر بسیاری از اختیارات و توان راهنمایی و رانندگی به شهرداری ها منتقل شده و فعالیت ها در این حوزه با رویکرد تعاملی پلیس و شهرداری به انجام می رسد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه در سایه این همکاری و تعامل آمار تلفات در تصادفات درون شهری اردبیل تا 44 درصد کاهش یافته است اظهار داشت: البته در شهر اردبیل این وضعیت چندان تعریفی ندارد چرا که ما به شدت نیازمند احداث پل مکانیزه عابر پیاده و کانالیزه شدن عبور و مرور مردم در معابر هستیم.

سردارعبدی بالا بودن آمار تصادفات عابر پیاده را یادآور شد و بیان داشت: باید به سمتی حرکت کنیم تا زمینه ایمنی و ارتقای توان پلیس و مجموعه شورا و شهرداری در عبور و مرور ایمن و راحت فراهم آید.

ایشان یکی از اقدامات مشترک پلیس و شهرداری را جمع آوری معتادان متجاهر و خیابانی توصیف کرد و گفت: با راه اندازی کمپ نگهداری بیش از 500 نفر در این مجموعه نگهداری می شوو امیدواریم از الگوهای موفق و نمونه کشوری در راه اندازی مرکز دو نگهداری معتادان متجاهر نیز استفاده کنیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و بی رویه و ضرورت محصور کردن اراضی بایر و متروکه را یادآور شد و بیان داشت: گاه این مکان های متروکه به ویژه در مناطق بافت فرسوده به محل پرسه زدن افراد ناباب تبدیل شده که گله مندی مردم را از این بابت شاهد هستیم.

در این جلسه فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل که به همراه معاونین و فرماندهان پلیس تخصصی اردبیل در صحن شورای شهر اردبیل حاضر شده بودند مجموعه انتظامی استان اردبیل به شروع به کار شورای پنجم و فرآیند انتخاب شهردار اشاره کرده و خواستار همراهی بیشتر شورا و شهردار جدید با مجموعه پلیس استان اردبیل شدند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 8
427
کلیه بازدیدها 866494
دی ان ان