عضو شورای شهر اردبیل: محور اقتصاد مقاومتی توجه به تولید و توزیع کالاهای داخلی است عضو شورای شهر اردبیل گفت: در تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به تولید و توزیع کالاهای داخلی مهمترین راهکار در تحقق شعار سال ا

شنبه, 15 آبان,1395

عضو شورای شهر اردبیل: محور اقتصاد مقاومتی توجه به تولید و توزیع کالاهای داخلی است عضو شورای شهر اردبیل گفت: در تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به تولید و توزیع کالاهای داخلی مهمترین راهکار در تحقق شعار سال ا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسفندیار هوشیار در جشنواره سالانه شوراسنتر و رونمایی از پوستر این جشنواره در فصل پاییز اظهار کرد: با یک برنامه‌ریزی درست و توجه به فرصت‌هایی که در عرصه توانمندی اقتصادی به دست آمده است به سهولت می‌توانیم تأثیرگذارترین اقدامات و فعالیت‌ها را در حوزه رشد و بالندگی اقتصادی به خوبی انجام دهیم. 
وی مهمترین دغدغه حال حاضر کشور را دغدغه اقتصادی و اشتغال نسل آینده توصیف کرد و گفت: ما در حل مشکلات جوانانمان که اغلب فارغ‌التحصیل هستند در حوزه اشتغال راهی جز تقویت جبهه تولید ملی نداریم، زیرا این جبهه، جبهه مقدسی در خوداتکایی کشور است. 
هوشیار ضرورت حمایت از این برنامه‌ها و فعالیت‌ها را در قالب‌های مختلف با تکیه بر توانمندی نیروهای بومی و خدمت بیشتر به مردم ضروری خواند و افزود: در کنار تولید ملی باید امر توزیع و همچنین تأمین کالاهای مورد نیاز مردم به بهترین شکل و با کیفیت و مطلوب‌ترین شرایط انجام شود چرا که یکی از مقدس‌ترین کارها در نظام اسلامی خدمت به مردم و آحاد جامعه است. 
عضو شورای شهر اردبیل گفت: تولید ملی و تلاش برای توانمندی اقتصادی جبهه مقدسی است که خوداتکایی کشور را رقم می‌زند. 
هوشیار تأکیدات مقام معظم رهبری را در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان کرد و ادامه داد: مجموعه‌های بزرگ اقتصادی و بنگاه‌های عظیم در این حوزه می‌توانند نقش مهم و پیشتازی را در عرصه توانمندی اقتصادی انجام دهند که در این بین حرکت امروزی که شوراسنتر آغاز کرده، نمونه و مصداقی از تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر اقدام و عمل واقعی است. 
وی تصریح کرد: ما باید هر جبهه‌ای که منجر به تولید اشتغال شود تقویت کنیم و مجموعه شورا و شهرداری با حمایت همه‌جانبه از این جبهه تلاش می‌کند تا زمینه‌ساز همکاری و همراهی مشترک با گروه‌های سرمایه‌گذاری شود. 
عضو شورای شهر اردبیل گفت: در تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به تولید و توزیع کالاهای داخلی مهمترین راهکار در تحقق شعار سال است. 
هوشیار به فعالیت مجموعه شوراسنتر و گروه سرمایه‌گذاری کلاهی در سال‌های اخیر در شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: حرکت خوبی که این مجموعه در ارتباط با برگزاری جشنواره‌های فصلی آغاز کرده است می تواند زمینه‌ساز ترغیب و تشویق مردم و مشتریان شود. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 8
406
کلیه بازدیدها 866453
دی ان ان