عضو شورای شهر اردبیل: سکونت‌گاه‌های غیررسمی نباید تهدیدی برای شهر اردبیل باشد عضو شورای شهر اردبیل گفت: نباید سکونت‌گاه‌های غیررسمی تهدیدی برای توسعه پایدار شهر اردبیل باشد بلکه با سامان‌دهی و مناسب‌س

چهارشنبه, 14 بهمن,1394

عضو شورای شهر اردبیل: سکونت‌گاه‌های غیررسمی نباید تهدیدی برای شهر اردبیل باشد عضو شورای شهر اردبیل گفت: نباید سکونت‌گاه‌های غیررسمی تهدیدی برای توسعه پایدار شهر اردبیل باشد بلکه با سامان‌دهی و مناسب‌س

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سلامت صفری عصر امروز در جشن فجر پیروزی انقلاب در محلات 13گانه شهر اردبیل اظهار کرد: با پیشنهاد شورای شهر و توجه شهردار اردبیل از مجرای طرح تفصیلی سامان‌دهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی و حاشیه شهر اردبیل به عنوان یک اولویت مورد توجه جدی است. 
وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده به دور از شعار محوری قصد داریم تا به صورت عملیاتی پروژه‌ها و طرح‌ها به تصویب رسیده و زمینه اجرایی آن فراهم آید، تصریح کرد: ما بر این باوریم بهسازی و آسفالت تمام کوچه‌های خاکی که چندان هم بار مالی ندارد، نمی‌تواند هزینه‌های سنگینی را برای شهرداری به همراه داشته و یا فشارهایی را متوجه مجموعه شهرداری کند. 
عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در برنامه پنج ساله شهرداری و براساس چشم‌انداز تدوین شده برنامه‌های اجرایی براساس اولویت توسعه مناطق مختلف شهر براساس نگاه عادلانه پیش‌بینی شده است، گفت: ما در بودجه سال آینده به اصل صرفه‌جویی،‌ حذف هزینه‌های غیر ضرور و دورنمای اقتصاد مقاومتی توجه ویژه‌ای داریم. 
صفری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را با اولویت به ویژه سر و سامان دادن به وضعیت سکونت‌گاه‌های غیررسمی و حاشیه شهرها یادآور شد و افزود: شهرداری مکلف است براساس بودجه مصوب شورای شهر طرح‌ها و برنامه‌ها را با اولویت واقعی مد نظر قرار داده و مورد تاکید و توجه جدی قرار دهد. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: به هیچ وجه در شورای شهر اردبیل و شهرداری تبعیض و تفاوتی بین مرکز شهر با مناطق اطراف اردبیل وجود ندارد و همه شهروندان برای شورا و شهرداری محترم هستند. 
صفری اضافه کرد: با همین نگاه توزیع اعتبارات، منابع و طرح‌های اجرایی مورد توجه قرار گرفته و تهیه طرح جامع حاشیه شهر و سکونت‌گاه‌ها نیز به عنوان یک اولویت مد نظر است. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 5
298
کلیه بازدیدها 866275
دی ان ان