سخنگوی شورای شهر اردبیل: بها دادن به جوانان ، کشور را در همه حوزه‌ها متحول می‌کند

پنجشنبه, 27 اردیبهشت,1397

سخنگوی شورای شهر اردبیل: بها دادن به جوانان ، کشور را در همه حوزه‌ها متحول می‌کند

سخنگوی شورای شهر اردبیل:
بها دادن به جوانان ، کشور را در همه حوزه‌ها متحول می‌کند
سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: بها دادن به جوانان در همه حوزه‌ها به بالندگی و رشد خیره‌کننده در جامعه منجر شده و بسترهای تحول را فراهم می‌آورد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل، حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل و تجلیل از موفقیت شرکت تعاونی مهرپرور با تکیه بر جوانان با درایت اظهار کرد: بنده چندین هفته است که با این مجموعه کارآفرین آشنا شدم که توانسته‌اند در عرصه کارآفرینی و اشتغال در سطح ملی عنوان برتر را به دست آورند که به عنوان پارلمان محلی وظیفه خود دانستیم تا در حمایت و پشتیبانی از چنین مجموعه‌هایی به سهم خود قدردان تلاش شبانه‌روزی چنین شرکت تعاونی خدماتی – بهداشتی کوشا و فعال باشیم.
وی خاطرنشان کرد: ما در هر مقطعی از پیروزی انقلاب اسلامی از دوران جنگ گرفته تا عرصه سازندگی و تحول روی قدرت خلاقانه جوانان و بانشاط آنها تکیه کردیم موفق شدیم تا قله‌های مختلفی را فتح کنیم.
عضو شورای شهر اردبیل جوانگرایی را اصل تحول و تحرک در جامعه خواند و اضافه کرد: باید همه کمک کنند تا در سایه تلاش جوانان فرصت استثنائی برای پیشرفت و عمران کشور در همه عرصه‌ها فراهم آید.
فتحی گفت: ما در پارلمان محلی به عنوان یک نهاد تصمیم‌ساز و ناظر از این جوانان و ایده‌های آنها در فضای تعاملی حمایت می‌کنیم و امیدواریم با بها دادن به این سرمایه‌های عظیم بتوان کشور را روز به روز در مسیر توسعه و تحول قرار داد.
در این جلسه مدیرعامل شرکت تعاونی خدمات بهداشتی – درمانی مهرپرور اردبیل بیان کرد: ما از سال 91 و با اشتغالزایی 68 نفر در قالب این شرکت تعاونی و زیر مجموعه‌های آن نظیر درمانگاه شوک با تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، موسسه خیریه مهرپرور، مرکز نیکوکاری مهرپرور، تولید روپوش پزشکی و پرستاری و موسسه ندای مهر فعالیت می‌کنیم.
مرادبخش تصریح کرد: ما با حضور در مناطق محروم اردبیل موفق شدیم 3 هزار و 761 نفر را ویزیت رایگان کرده و خدمات بهداشتی – درمانی برای آنان ارائه کنیم به طوری که در درمانگاه شوک با تعرفه دولتی شبانه‌روزی در خدمت اهالی محروم منطقه هستیم.
وی از توزیع بسته‌های غذایی و پوشاک در بین نیازمندان و همچنین اهتمام به تولید داخلی روپوش پزشکی خبر داد و گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی ما با این تولید روپوش و برخی تجهیزات بهداشتی – درمانی سعی می‌کنیم به وظیفه خطیر خود در حمایت از تولید داخلی عمل کنیم.
مرادبخش رویکرد این شرکت تعاونی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه برای دختران جوان در قالب موسسه ندای مهر اعلام کرد و افزود: این شرکت تعاونی با خرید دو زمین تلاش می‌کند تا مجموعه خدماتی – بهداشتی و درمانی را در اردبیل راه‌اندازی کند که امیدواریم با حمایت اعضای شورای شهر و شهرداری در صدور پروانه تخفیف‌دار بتوانیم این مجموعه را راه‌اندازی کنیم.
وی ادامه داد: از بین 3 هزار و 800 شرکت حاضر در جشنواره امتنان ما موفق شدیم در هفته کار و کارگر در بخش خدمات رتبه ممتاز کشور را به دست آوریم که این موفقیت را مرهون تلاش تمامی پرسنل این مجموعه می‌دانیم.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 4
483
کلیه بازدیدها 866630
دی ان ان