سخنگوی شورای شهر اردبیل : اردبیل را در بودجه 97 یکپارچه دیدیم

شنبه, 26 اسفند,1396

سخنگوی شورای شهر اردبیل : اردبیل را در بودجه 97 یکپارچه دیدیم

سخنگوی شورای شهر اردبیل:
اردبیل را در بودجه 97 یکپارچه دیدیم
سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: در بودجه سال آینده تمام مناطق شهر اردبیل را یکپارچه و منسجم دیدیم تا با برنامه تنظیم شده توسعه متوازن اتفاق بیفتد.

🔸به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل، حبیب فتحی در آخرین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما از دقت و نکته‌سنجی شهردار اردبیل در تدوین و تنظیم  بودجه سالانه و اهتمام به توزیع عادلانه این منابع در بین پنج منطقه شهرداری 
قدردانی می‌کنیم.

🔸وی خاطرنشان کرد: 11 عضو شورای شهر با کمک و همراهی معاونین شهرداری و روسای سازمان‌ها در دو هفته اخیر تلاش کردند تا بودجه را از زوایای مختلف مورد بحث و بررسی قرار دهند به طوری که اهم مصوبات بودجه با رویکرد توجه جدی به مناطق کم برخوردار همراه بوده است.

🔸عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه 10 میلیارد تومان از بابت پروژه‌های مشارکتی برای مناطق چهار و پنج در نظر گرفتیم، تصریح کرد: قرار است با تدارک زیرساخت‌های مورد نیاز همه مناطق شهر اردبیل را یکپارچه ببینیم چرا که برخی وابستگی‌ها مشکلات و برخی دغدغه‌ها را فراهم کرده است.

🔸فتحی فعالیت 11 عضو شورای شهر را در پیگیری‌ها و بررسی دقیق بودجه سالانه یادآورر شد و گفت: در بودجه سال 97 شهرداری به حوزه فرهنگ، هنر و مسایل اجتماعی توجه خاص شده به طوری که بحث حمایت از هنرمندان به عنوان یک ضرورت احصاء و نظرسنجی شده است.

🔸وی با قدردانی از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه که در 20 جلسه بررسی بودجه به مدت سه ساعت در هر جلسه وقت گذاشته و سایر اعضای شورای شهر را همدل و هماهنگ به پیش برده است، ادامه داد: جا دارد از تلاش و همراهی اصحاب رسانه نیز در این 6 ماه قدردانی کنیم و به یاد داشته باشیم همراهی با مردم نقطه قوت اعضای پارلمان محلی 
است.

🔸سخنگوی شورای شهر اردبیل همچنین در ارتباط با واگذاری سه ساله پروژه رفت و روب به یک پیمانکار خاص بیان کرد: ما امروز تجربه انعقاد قرارداد یک ساله با پیمانکار را در این حوزه به عینه مشاهده می‌کنیم و باید به سمت واگذاری سه ساله رفت و روب شهری به یک پیمانکار حرکت کنیم تا با در نظر گرفتن مزیت پیمانکاران و دلگرمی آنها برای انجام سه ساله ماموریت فضای نوسازی تجهیزات و ماشین‌آلات را در انجام بهتر کارها شاهد باشیم.

🔸فتحی افزود: در قراردادها باید بندی را اضافه کنیم که در صورت کیفی بودن کارها و حسن اجرای آن امکان تمدید چندین ساله این قرارداد به خوبی فراهم آید.

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 22
510
کلیه بازدیدها 866658
دی ان ان