سخنگوی شورای اسلامی شهراردبیل: ساخت خانه امید نباید در مرکز شهر متمرکز شود.

یکشنبه, 21 آبان,1396

سخنگوی شورای اسلامی شهراردبیل: ساخت خانه امید نباید در مرکز شهر متمرکز شود.

در یازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهراردبیل، سخنگوی شورای شهر با اشاره به اینکه واگذاری زمین برای احداث خانه امید در کمسیون مربوطه مورد و بحث قرار گرفته بود، گفت: قبل از احداث خانه امید باید مکانی مناسب برای احداث این خانه در نظر گرفته شود.

حبیب فتحی با اشاره به اینکه تمامی بازنشستگان و سالمندان اردبیل فقط در مرکز شهر ساکن نیستند، ادامه داد: در تمامی نقاط شهر اردبیل سالمند وجود دارد و نباید احداث خانه امید به مرکز شهر خلاصه شود.

وی با بیان اینکه برخی از اعضای شورای شهر معتقدند که این خانه در زمین پارک دانش احداث شود، گفت: این منطقه به اندازه کافی با ترافیک شدید شبانه برخوردار است و اگر این خانه در این منطقه ساخته شود، مطمئنا این منطقه قفل خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ادامه داد: با ساخت خانه امید مقدار فضایی که در آن منطقه هست، مطمئنا از بین خواهد رفت پس چه بهتر است که خانه امید در قسمتی دیگری از شهر اردبیل ساخته شود.

وی با تاکید بر اینکه احداث این خانه باید در زمین با وسعت بیشتر برای برنامه ریزی در آینده با توجه به نیازهای سالمندان احداث شود، ادامه داد: قطعا خانه امید برای سالمندان نیازمند امکانات بیشتری است، و ما باید این در قرار دادن زمین خانه امید این نیازها مد نظر قرار دهیم.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 11
453
کلیه بازدیدها 866556
دی ان ان