رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل: سرمایه‌گذار حوزه بازیافت زباله ضمانت اجرایی دقیق بدهد

پنجشنبه, 12 اردیبهشت,1398

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل: سرمایه‌گذار حوزه بازیافت زباله ضمانت اجرایی دقیق بدهد

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل:

سرمایه‌گذار حوزه بازیافت زباله ضمانت اجرایی دقیق بدهد

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به چندین تجربه ناموفق در پروژه مشارکتی بازیافت زباله در شهر اردبیل انتظار می‌رود با اخذ ضمانتنامه‌های معتبر سرمایه‌گذار جدید مورد حمایت قرار گیرد.

علیرضا غریبی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با توجه به آسیب‌های زیست محیطی و زندگی شهرنشینی از بابت تولید و دفن زباله‌ها اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اعضای شورای شهر در دور پنجم ساماندهی و مدیریت زباله و پسماند بوده که شورا و شهرداری تلاش کرده‌اند تا با راهکارهای مناسب این نگرانی و دغدغه را رفع کنند.

وی دو تجربه ناموفق شورا و شهرداری اردبیل در دوره های گذشته در عقد قرارداد برای بازیافت زباله در این شهر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بهتر است با در نظر گرفتن این تجربیات ناموفق مباحث کارشناسی در کمیسیون‌ها و اخذ ضمانتنامه‌های قوی از سرمایه‌گذار برای اجرای این پروژه به انجام برسد تا در وسط کار شاهد رفتن سرمایه‌گذار نباشیم.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: پیشنهاد می‌کنیم تا با برند مشترک شرکتی که در این حوزه اعلام آمادگی کرده و شهرداری اردبیل قراردادی به امضا رسیده و زمینه اجرای منظم این پروژه در قبال اخذ ضمانتنامه‌های قانونی انجام شود.

غریبی به پروژه تیراژه و بلاتکلیفی آن اشاره کرد و گفت: تاخیر 6 ساله در اجرای این پروژه توهین به مردم شهر اردبیل است و در این 6 سال هیچ کار شاخص و عمده‌ای در این حوزه انجام نشده است.

وی افزود: جای تعجب اینجاست که در مراجعه به محل اجرای پروژه تیراژه فردی جوابگوی سوالات و مسایل مطرح شده نیست و به نظر می‌رسد سرمایه‌گذار تیراژه این پروژه را به حال خود رها کرده که بهتر است بعد از گذشت 6 سال شهرداری با تبیین شرط و شروط خود نسبت به ادامه همکاری با تیراژه یا واگذاری به سرمایه گذران جدید اقدام قانونی و عملی را انجام دهد.

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 9
484
کلیه بازدیدها 866886
دی ان ان