رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل: حاشیه و متن برای شهرداری موضوعیت ندارد

چهارشنبه, 01 آذر,1396

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل: حاشیه و متن برای شهرداری موضوعیت ندارد

علیرضا غریبی رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل در جریان بازدید اعضای شورای شهر اردبیل از پل داروپخش اظهار کرد: شهرداری و شورا بدون نگاه یکجانبه در همه حوزه های خدمات رسانی اصل توجه و نگاه همه جانبه را به توسعه و عمران شهری مدنظر قرار داده و سعی کرده به همه محلات و خیابان ها در قالب پیکر واحد شهری نگاهی جامع و یکسان داشته باشد.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی پل داروپخش در یکی از مناطق محروم شهر اردبیل گفت: با افتتاح این پل ساکنان این مناطق محروم از سهولت و راحتی عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی استفاده کرده و زمینه راحتی زندگی در مناطق خود را به خوبی حس خواهند کرد.

کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه به رغم کمبود منابع درآمدی شهرداری پروژه های عمران شهری با قوت و قدرت در حال اجراست بیان داشت: بیشترین تاکید شورای شهر نیز بر این است تا با اولویت بندی پروژه های نیمه تمام زمینه تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها با اولویت مناطق محروم فراهم آید.

غریبی تصریح کرد: شورا و شهرداری در یک تعامل و همفکری به این نتیجه رسیدند که با توجه به در پیش بودن تهیه و تدوین بودجه سال آینده و تصویب آن سعی کنند تا خواسته های مردم را در مناطق مختلف شهر مورد توجه و اهتمام قرار داده و سعی بر عملیاتی شدن و تکمیل طرح ها در مناطق محروم کنند.

وی افزود: در پروژه پل داروپخش و همچنین پل قدس به یقین کیفیت را فدای هیچ چیز نخواهیم کرد و شهرداری و شورا در تلاش است تا این دو پروزه منطبق بر اصل استاندارد و کیفیت و مطلوبیت هر چه سریعتر تکمیل و زمینه  تردد راحت مردم فرام آید.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 14
447
کلیه بازدیدها 866541
دی ان ان